در ادامه موج اختلافات داخلی میان گروه های تروریستی تکفیری زیر مجموعه شبکه القاعده در سوریه بر سر همکاری با عملیات سپر فرات ارتش ترکیه در شمال سوریه جبهه النصره آن را حرام اعلام کرده است.

گروه جهان مشرق- در ادامه موج اختلافات داخلی میان گروه های تروریستی تکفیری زیر مجموعه شبکه القاعده در سوریه بر سر همکاری با عملیات سپر فرات ارتش ترکیه در شمال سوریه جبهه النصره با آن به مخالفت برخاسته است.

مخالفت جبهه النصره با عملیات سپر فرات ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه جبهه النصره بر "حرام بودن" هرگونه همکاری با عملیات ارتش ترکیه و گروه تروریستی تکفیری جیش الحر و سایرین تحت هر عنوان اعم از مبارزه با داعش و ... تاکید شده است. این بیانیه در ادامه مخالفتها با موضع اعلام شده از سوی گروه تروریستی تکفیری بین المللی احرارالشام در ضرورت همکاری با ارتش ترکیه در شمال حلب سوریه صادر شده که طی روزهای گذشته موجی از انشقاق را در کادر رهبری ان ایجاد کرده است. ارتش ترکیه با همکاری گروه های ارتش آزاد و برخی یگان های وابسته به شبکه القاعده مانند احرارالشام از سه هفته پیش عملیات گسترده ای را تحت عنوان سپر فرات برای اشغال مناطق شمالی سوریه آغاز کرده که به سیطره آنها بر جرابلس و الراعی منجر شده است.

مخالفت جبهه النصره با عملیات سپر فرات ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    پشت پرده با هم هستند
  • حکیمی ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    اندکی دقت کنید اخبار را با دقت بررسی کنید این بیانیه و مشابه آنها جای تامل دارد . این تصاویر سربریدنها این فیلمهای آتش زدنها همه و همه جای تامل دارد . مثلا همین بیانیه که به نام جبهه النصره می باشد را دقت کنید در بخش پایانی نوشته 23 ایلول 2016 . قطع به یقین نویسنده یهودی با منشا اروپایی است . نویسنده که میخواسته بنویسد 23 سپتامبر 2016 اشتباها نوشته 23 ایلول 2016 ، ایلول آخرین ماه عبری (ماه جاری و معادل تقریبی شهریور ماه است). و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس