وزارت امور خارجه آمریکا از اتفاق نظر اعضای گروه بین المللی حمایت از سوریه بر ضرورت تداوم و برقراری آتش بس در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که اعضای گروه بین المللی حمایت از سوریه بر ضرورت تداوم آتش بس در این کشور اتفاق نظر دارند.

بر اساس این گزارش، اعضای گروه بین المللی حمایت از سوریه از جمله آمریکا و روسیه در نشست روز سه شنبه خود در نیویورک بر ضرورت و تداوم برقراری آتش بس در سوریه تاکید کردند.

بنا بر اعلام وزارت امور خارجه آمریکا اعضای این گروه بر ضرورت تداوم آتش بس در سوریه به موجب توافق روسیه و آمریکا و نیز اهمیت ازسرگیری مذاکرات بحران سوریه تاکید کردند.

در همین راستا «جان کربی»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای گروه بین‌ المللی حمایت از سوریه به این توافق رسیدند که با وجود خشونت‌ ها در سوریه برقراری آتش‌بس سراسری در این کشور ضروری است.

لازم به ذکر است که آتش بس اخیر در سوریه که به موجب توافق آمریکا و روسیه به مدت یک هفته به اجرا گذاشته شد با نقض مکرر از سوی گروه های تروریستی و آمریکا مواجه گردید.

در همین راستا جنگنده های آمریکا روز شنبه گذشته مواضع ارتش سوریه در دیرالزور را بمباران کردند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای نظامی سوری منجر گردید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس