کد خبر 633333
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

ارتش سوریه ساعاتی پس از پایان آتش‌بس، ارتفاعات مشرف بر «حندرات» در شمال شهر حلب را به تصرف خود در آورد و حملات جیش الفتح در جنوب شهر را دفع کرد.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی شهر حلب حاکیست، نیروهای مقاومت فدائیان قدس و نیروهای سوری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، عملیاتی را برای پاکسازی اردوگاه راهبردی حندرات در شمال شهر حلب آغاز کردند.

نیروهای مقاومت و سوری پس از درگیری سنگین توانستند تروریست‌ها (ی احرار الشام) را از ارتفاعات شمالی اردوگاه حندرات عقب برانند.

در این درگیری‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها به دلیل حملات غافلگیرانه کشته شدند و دهها تن دیگر از ارتفاعات شمالی اردوگاه عقب‌نشینی کردند.

نیروهای مقاومت در گام نخست درصدد هستند ارتفاعات حومه اردوگاه را پاکسازی کنند و در ادامه به سوی شهرک و اردوگاه حندرات پیشروی کنند.

اردوگاه حندرات در شمال شهر سوریه، از اردوگاههای غیررسمی فلسطینی‌ها در خاک سوریه است.

تروریست‌ها ساعتی قبل حملاتی را از شهرک صنعتی شقیف در جنوب غرب اردوگاه حندرات و شمال شهر حلب علیه مواضع نیروهای سوری انجام دادند که با پشتیانی جنگنده ها روسی و سوری این حملات دفع شد.

حملات در جنوب شهر نیز دفع شد

نیمه شب گذشته نیز تروریست ها در جنوب حلب حملات وسیعی را از چند محور برای اشغال مناطق جنوب غربی شهر انجام دادند که با ایستادگی نیروهای مقاومت این حملات دفع شد.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین با رصد اطلاعاتی توانستند تجمع تروریست‌ها را در حومه مجتمع 1070، الراشدین و بازار الجبس با آتش توپخانه هدف قرار دهند. آماری در خصوص  تعداد تلفات تروریست ها تاکنون منتشر نشده است.

شب گذشته، بالگردها، توپخانه ارتش و یگان موشکی مقاومت، مواضع تروریست های محاصره شده را در شرق حلب از جمله هنانو، المرجه، الصالحین هدف قرار دادند و خسارت جانی و مالی به آنها وارد کردند.

جنگنده‌ها و بالگردهای روسی و سوری از شب گذشته تا لحظه تنظیم این گزارش، کاروان های نظامی تروریست‌ها را در تمامی مناطق شمالی و جنوب غربی حلب و مناطق مرزی با استان ادلب هدف قرار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس