کد خبر 620486
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

همزمان با پیشروی‌های هیلاری کلینتون در نظرسنجی‌ها پیرامون انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ استعفای رئیس کمپین انتخاباتی خود را پذیرفت.

 به گزارش مشرق، به نقل از آسوشیتدپرس، ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا روز گذشته (جمعه) در میان تداوم مکشلات کمپین انتخاباتی‌اش، استعفای پل منافورت، رئیس کمپین خود را پذیرفت.

او با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که استعفای منافورت را پذیرفته و از همکاری‌های وی در کمک به ترامپ در رسیدن به جایگاه امروز سپاسگذار است.

منافورت پس از برکناری کوری لواندفسکی، رئیس قبلی کمپین انتخاباتی‌ ترامپ تنها دو ماه در این سمت جای گرفت. وی پس از انتشار گزارش‌های گسترده مبنی بر لابی با کشورهای خارجی از جمله اوکراین به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

ترامپ در اقدامی که بیانگر تلاش برای کاهش فاصله با کلینتون است روز پنج شنبه بیانیه‌ای برای عذرخواهی از برخی اظهارات نادرست خود منتشر و در آن اظهار پشیمانی کرد.

مشخص نیست که ترامپ از بیان کردن کدام اظهاراتش پشیمان شده اما گفت که از سخنانی که ممکن است به افراد به صورت شخصی آزار رسانده باشد اظهار پشیمانی کرده است.

پیش از کناره گیری منافورت، کمپین ترامپ روز چهارشنبه هفته گذشته تغییرات دیگری را شاهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس