نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر تغییراتی را در مدیران کمپین مربوط به رقابت‌های انتخاباتی اعمال کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد که استفن بانون را به عنوان مدیر اصلی اجرایی کمپین رقابت های انتخاباتی انتخاب کرده است.

ترامپ همچنین کلیان کانوی را که پیش از این مسئول نظرسنجی‌ها بود، به عنوان مدیر کمپین معرفی کرد. این تغییرات در شرایطی صورت گرفته است که تنها 82 روز زمان تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر باقی مانده است.

ترامپ در مصاحبه تلفنی کوتاهی با آسوشیتدپرس این اخبار را تایید کرده و گفته است که این افراد بزرگ به وی کمک خواهند کرد تا هیلاری کلینتون را در انتخابات آتی شکست دهد.

ترامپ تاکید کرد: من این دو نفر را مدت زیادی است که می شناسم. آنها قهرمان و پیروز هستند و ما برای پیروزی در انتخابات به آنها نیاز داریم.

وی تصریح کرد: پل مانافورت رئیس کمپین انتخاباتی نیز همچنان در این پست حضور خواهد داشت و به فعالیت ادامه می دهد.

انتظار می رود ریک گیتس معاون مانافورت نیز که غالبا در سفرهای ترامپ همراه وی حضور دارد، سمت مهمی را در کمپین انتخاباتی به دست آورد.

ترامپ افزود: ما می خواهیم یک کار بسیار دراماتیک انجام دهیم.

روزنامه نیویورک تایمز نیز روز گذشته اعلام کرد، "راجر ایلز" رئیس سابق فاکس‌نیوز که چند هفته پیش به‌اتهام آزار جنسی از سمت خود کناره‌گیری کرد، به "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشاوره خواهد داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس