نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهاراتش مبنی بر اینکه باراک اوباما و هیلاری کلینتون موسسان داعش هستند را «شوخی و سخن طعنه‌آمیز» خواند.

 به گزارش مشرق، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، اظهاراتش جنجالی خود درباره پایه‌گذاری داعش توسط باراک اوباما و هیلاری کلینتون را پس گرفت.

دو روز قبل بود که دونالد ترامپ در یک سخنرانی گفت که باراک اوباما و هیلاری کلینتون، موسس و بنیانگذار داعش بوده و به آنها کمک مالی کردند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه ضمن رد انتقادات در خصوص گفته او مبنی بر اینکه باراک اوباما و هیلاری کلینتون، داعش را تاسیس کردند، گفت: «من واقعیت را گفتم».

با گذشت یک روز از سخنان ترامپ علیه اوباما و کلینتون،  نامزد جمهوریخواه انتخابت ریاست جمهوری آمریکا اظهاراتش در خصوص داعش را پس گرفت و آنرا «شوخی» خواند.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «این که من رئیس‌جمهوری اوباما(و کلینتون) را موسسان داعش می‌خوانم، خیلی جدی در نظرسنجی‌ها اثر گذاشته است. ظاهرا آنها(رسانه‌ها) شوخی و سخن طعن‌آمیز سرشان نمی‌شود؟».

او البته تاکید کرده که مواضع و سیاست‌ها اوباما و همچنین اقدامات کلینتون در زمان وزارت خارجه‌، نقش زیادی در تقویت داعش داشته است.

این اولین باری نیست که ترامپ پس از جنجال بر سر اظهارنظراتش، سعی در اصلاح و یا در برخی اوقات رفع و رجوع سخنانش کرده است. او پیشتر در حملات لفظی به رقبایش هم چنین کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    این بنده خدا چی میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس