کد خبر 600758
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

شهروندان حلب به تحقق آرزوی چندساله خود در پاکسازی محله بنی زید از وجود تروریست ها نزدیک می شوند.

 به گزارش مشرق، حلبی ها درحالی عید فطر را پشت سرگذاشتند که خبر مهم تری، عید آن ها را کامل کرد.

آرزوی چندساله حلبی ها در پاکسازی محل بنی زید به عنوان مهم ترین مقر تروریست هایی که روزانه با ده ها موشک و خمپاره مردم بی گناه را هدف قرار می دهند درحال عملی شدن است.

تروریست های موجود در محله های شرقی حلب، ساکنان دیگر مناطق این شهر را به دلیل ماندن درکنار ارتش و دولت و خود داری از پیوستن به طرح اسلامی مورد نظر تروریست ها، یک هدف نظامی به شمار می آورند.

ارتش سوریه با رسیدن به نزدیکی جاده کاستیلو به عنوان تنها مسیر تدارکاتی و پشتیبانی تروریست ها به سوی شمال حلب، آن ها را در محله های شرقی این شهر محاصره کرد.

این پیروزی این امکان را به ارتش می دهد که محله هایی مانند بنی زید که مهمترین مکان شلیک موشک ها و خمپاره ای تروریست ها به سوی مناطق مرکزی و غربی حلب است را سریع تر پاکسازی کند.

براساس برخی گزارش ها هم اکنون فاصله نیروهای سوری با جاده کاستیلو که پس از آزادسازی مزارع الملاح در تیر رس کامل ارتش درآمده فقط 500 متر است و یگان های مهندسی و تخریب درحال پاکسازی بمب ها و مین های بازمانده از تروریست ها در این منطقه هستند.

قطع شریان حیاتی تروریست ها به سوی شمال حلب و از آنجا ادلب و ترکیه این امکان را به ارتش می دهد که یا عملیاتی گسترده به سوی محله های محاصره شده در شرق حلب انجام و آن ها را پاکسازی کند و یا دست به مصالحه ای با تروریست ها برای خروج از این منطقه بزند مانند آنچه در منطقه 'الدار الکبیره' شهر حمص انجام شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس