رضا رشید پور که این روز ها با طرح مسائل حاشیه ای حضور چشمگیری در رسانه ها پیدا کرده، در گذشته نه چندان دور نظرات جالبی در مواردمختلف بیان کرده است که مرور آن به نظر جالب می رسد

بازخوانی نظرات جنجالی یک مجری پر فراز و نشیب
به گزارش مشرق، رضا رشید پور که این روز ها با طرح مسائل حاشیه ای حضور چشمگیری در رسانه ها پیدا کرده، در گذشته نه چندان دور نظرات جالبی در مواردمختلف بیان کرده است که مرور آن به نظر جالب می رسد/ صحبت هایی که شاید لازم باشد در این روزها که بر سر آتن زنده صدا و سیما قرار دارد درباره آنها توضیحاتی بدهد.

رشیدپور که با سری برنامه‌های گفت‌و‌گو محورش با ستاره‌ها در شب‌های شبکه تهران به اوج شهرت رسید ، در اوج خداحافظی کرد و با توفیق زودهنگام برنامه مثلث شیشه‌ای دیگر در تلویزیون دیده نشد. رشیدپور بعد از تلویزیون به رادیو رفت، روزنامه نگاری کرد، مدتی در شبکه استانی اصفهان دیده شد، بعد سراغ شبکه ماهواره‌ای مجوزدار رفت و‌گاه گداری هم در سینما حضور داشت ،او در سال ۹۱ اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آنها از طریق سایت فیس بوک و یا یوتیوب می کرد و مدتی مجری برنامه «شب شما بخیر» در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان بود .

وی در مصاحبه ای که پس از بازگشت دوباه اش به صدا و سیما در سال 93 با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: « احسان علیخانی می خواهد فرزاد حسنی باشد و علی ضیا می خواهد احسان علی خانی باشد. همه کارهای همدیگر را هم تقلید می کنند. لطفا حساب من را از آن ها جدا کنید. دوستان خوبی هستند و موفق، اما من نه فرزاد حسنی هستم، نه احسان علی خانی و نه آقای علی ضیاء.»

رشید پور در حالی دوباره اقدام به هجمه علیه مجریان موفق صدا و سیما کرد که مدت ها بود از عرصه اجرای برنامه های موفق فاصله گرفته بود و بعد از پنج سال غیبت در رسانه ملی، با مجموعه طنز«عینک آفتابی» به شبکه نسیم آمد که این برنامه نیز به جهت ضعف ساختاری، مشکلات عدیده محتوایی، فقدان خلاقیت و محتوای طنازانه و البته کپی برداری نعل به نعل از مجموعه طنز جدید مهران مدیری به نام «شوخی کردم» تعجب اهالی طنز و مردم را برانگیخت.

این در حالی است که موفق ترین برنامه های گفتگو محور سال های اخیر صدا و سیما با اجرای همین مجریان روی آنتن بوده اند که از این موارد می توان به برنامه پر مخاطب ماه عسل اشاره کرد.

شایان ذکر است رضا رشید پور پنج سال پیش با این جمله که «اگر کلاهم هم در جام جم بیافتد آن را بر نخواهم داشت» از صدا و سیما فاصله گرفت و بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم بعنوان مجری و برنامه ساز به صدا و سیما بازگشت، تا آنجا که حتی نام وی بعنوان مجری مد نظر دولت برای مصاحبه های تلویزیونی رئیس جمهور مطرح شد. اما به ناگاه وی در قامت برنامه ساز برای شبکه نسیم حاضر شد و برنامه «عینک آفتابی» را برای شبکه نسیم تولید کرد و اکنون نیز برنامه «حالا خورشید» را در شبکه سه سیما دارد .

حال باید از آقای مجری عزیز و بزرگوار آنتن زنده این روز های صدا و سیما پرسید:« مقصد بعدی کلاهتان کجا خواهد بود ؟»

پ.ن:  رضا رشيدپور در حالی با برنامه زنده روی آنتن صدا و سیما قرار دارد که چند سال پيش در یکی از چند ویدیویی که در فضای مجازی منتشر کرد با لحنی نه چندان مؤدبانه حرف هایی را بيان کرد که احتمالاً الآن فراموشش شده اند وی خطاب به رئيس وقت رسانه ملی گفت: «حتی اگر کلاهم در جام جم بيفتد برای برداشتنش پایم را آن جا نمی گذارم»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • 182 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    20 میلیون حقوقشه !! فیش حقوق رو نشون بده وگرنه از چهرتون مشخصه اینو برای این گفتی که بعضیا بسوزن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس