حبیب عبدالهی گفت: می‌خواهم مردم بدانند و باور کنند که در معرکه جنگ، کسی فکر این جناح و آن جناح و سیاسی‌کاری نیست، آن جا اسلام، ایران و ایرانی است که برای بچه‌ها مهم است.

به گزارش مشرق، مجید یراق بافان مجری سیما با انتشار عکسی از خودش در کنار حبیب عبدالهی جانباز مدافع حرم در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

حبیب است... حبیب الله... حبیب الله است چون عبد بودن را فراموش نکرده... عبداللهی است... حبیب الله عبداللهی... ذاکر اهل بیت علیهم السلام... با کلی پامنبری و دلداده... دیشب بهش گفتم مگه دیوونه بودی که این همه ابراز ارادت و امکانات رو ول کردی ، رفتی جنگ؟! خودم جوابش رو دادم ؛ آره دیوونه بوده ، دیوونه ی شیدا... به قول جناب خواجه : هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق/بر او نمرده به فتوای من نماز کنید... دیشب احساس کردم دیگه بند زمین نیست... انگار آقا حبیب الله قد کشیده بود و توی آسمون ها سیر می کرد... نگید اغراق می کنم... باید باهاش هم نفس بشید تا باور کنید... الهی که بعد از یه عمر با عزت و طولانی ، شهید شه... می گفت من و همرزمانم دلمون می خواد مردم فقط یه چیز رو بدونن و باور کنن : مردم! بدونین و باور کنین اونایی که دارن زیر آتیش جون می دن ، اعتقاد و وطن و ناموس همه براشون مهمه ، همه... اون جا کسی فکر این جناح و اون جناح و سیاسی کاری نیست ، اون جا اسلام و ایران و ایرانیه که توی فکر بچه هاست... با همین جامعیت.

عکس یادگاری آقای مجری با یک جانباز مدافع حرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس