کد خبر 644772
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما معتقد است سازندگان برنامه تلویزیونی «امروزی‌ها» ذوق و سلیقه مخاطب را می‌شناسند و همین موضوع منجر به موفقیت این برنامه شده است.

به گزارش مشرق، «فضل‌اله شریعت پناه» گفت: طراحی برنامه «امروزی‌ها» برای تابستان بود و بی پولی تولید آن را به تعویق انداخت و ما در نهایت با تاخیر توانستیم برنامه را آغاز کنیم. 

وی ادامه داد: موضوعات برنامه «امروزی‌ها» خاص و محدود نیست و گسترده مخاطبان آن هم وسیع است. ما می‌خواستیم یک برنامه بعداز ظهرگاهی برای جوانان داشته باشیم که خلاء آن در همه شبکه‌ها احساس می‌شد. به همین دلیل برنامه‌ای تدارک دیدیم که همه خواسته‌های جوانان در همه عرصه‌ها را داشته باشد. اساس هم بر این بود که با مخاطب جوان تعامل داشته باشیم و عکس و تصویر بفرستند و از همه جوانان در همه عرصه‌ها نیز دعوت کردیم.

شریعت‌پناه اضافه کرد: ابتدا و در قسمت‌های نخست روی چهره‌های معروف و مشهور تمرکز کردیم تا برنامه جا بیفتد و در ادامه شکل آن را تغییر دادیم. در کنار مهمان و طرح موضوع آسیب شناسی نیز قرار دادیم. خوشبختانه تا به امروز که ۵۰ الی ۶۰ قسمت از برنامه رفته است، مخاطب آن را پسندیده و امیدواریم همچنان موفق باشد. نکته دیگر اینکه ما در برنامه «امروزی‌ها» به دنبال جریان سازی اجتماعی بودیم که هنوز به طور کامل به آن نرسیده‌ایم و امیدوارم طی قسمت‌های بعدی آنچه که در ذهنمان مود محقق شود.

وی همچنین درباره دلایل موفقیت برنامه تلویزیونی «امروزی‌ها» عنوان داشت: یکی از دلایل موفقیت برنامه به ذوق و سلیقه مخاطب برمی‌گردد. مورد دوم نیز این بود که ببینیم کدام شبکه‌ها برای جوانان برنامه انجام داده‌اند و ما هم در همین راستا طراحی کرده‌ایم و در آن ساعت جوانان و نوجوانان حدود 70 الی 80 درصد پیگیر برنامه هستند. مطمئن بودیم که بعد از ظهر تنها زمانی است که جوانان علاقه دارند و دنبال می‌کنند چون آخر شب خیلی مناسب این برنامه‌ها نیست.

وی در پایان گفت: مجری برنامه و نوع اجرای ایشان و فضای برنامه هم موثر بود. مخاطب برنامه از قبل با فضای برنامه آشنا بود و به نظر می‌رسید که مردم و جوانان پیگیر برنامه بودند و خیلی‌ها تماس گرفتند و پیامک دادند که چرا امروز هنور تموم نشده ادامه پیدا نمی کند. مجری هم حرف دل جوانان را می‌زند و آنچه که جوانان می‌خواهند موضوع برنامه است. اکثر پیامک‌ها هم در برنامه خوانده می‌شود و مردم می دانند که سخنشان به گوش مسئولان رسیده می‌شود و نفس به نفس مخاطب جلو می‌رود. به همین دلیل جذاب و قابل قبول می‌شود. امیدوارم که بعد از این هم موفق باشیم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس