خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.


*در جلسه مشترک دولت با استانداران و مدیران اجرایی که در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد ، یکی از استانداران استانهای شمالی با صدای بلند خطاب به رئیس جمهور می گوید: دنیا قبلا ایران را با "کوروش کبیر" می شناخت اما امروز با نام" محمود کبیر" می شناسد! سخنان وی با همهمه و تعجب حاضران مواجه می شود. گفتنی است این استاندار جزو 13 نفری است که نامه حمایت از جریان انحرافی را امضا کرده است. شنیده شده احمدی نژاد از تملق این فرد ناراحت شده است.

 *شنیده ایم با وجود دعوت از هاشمی رفسنجانی برای حضور در جلسه اخیر هیات رئیسه و روسای کمیسیون ها مجلس خبرگان ، وی حاضر نشد در این جلسه شرکت کند. 

 * گفته می شود که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان به برخی متهمان جریان فتنه مرخصی داده شده است.

 *یکی از وزرای اسبق اطلاعات اقدام به خرید امتیاز یک روزنامه کرده و قرار است برای انتخابات مجلس آن را منتشر نماید. این فرد ارتباط نزدیکی با حزب کارگزاران سازندگی دارد.

 *با گذشت یک سال از دستور احمدی نژاد مبنی بر پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران، مسوولان ارشاد از پرداخت این هدایا به منتقدان جریان انحرافی خودداری کرده اند. این در حالی است که رسانه های جریان فتنه این هدایا را دریافت کرده اند. گفته می شود ممنوعیت پرداخت هدیه به خبرنگاران اصولگرا به دستور یکی از اعضا موثر جریان انحرافی بوده است.

 *در حالی که کشور دچار مشکلاتی برای تامین ارز می باشد اما موج تبلیغات برای سفر به آنتالیا، تایلند ، قبرس و دیگر اماکن فساد انگیز اوج گرفته است. بر اساس برخی آمار تنها در سال گذشته بیش از 800 هزار نفر به تایلند سفر کرده اند.

 *عدم پرداخت بودجه فرهنگی سال 90 به وزارتخانه ها و دستگاه های فرهنگی باعث شده است فعالیت های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، ناشران، پایگاه های بسیج و بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی در فصل تابستان و آستانه ماه مبارک رمضان با مشکلات عدیده مواجه شود.

 *لیدر جریان انحرافی در جلسات انتخاباتی اخیر خود مدعی شده است؛ این جریان با شناسایی 900 کاندیدای سفید در سراسر کشور، بدون دردسر وارد صحنه رقابت انتخابات مجلس نهم خواهد شد.

 *شنیده ایم اعضا اصلی جریان انحرافی از معرفی رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به شدت عصبانی شده اند. برخی اعضای این جریان می گویند احمدی نژاد در روزهای اخیر سعی کرده مرزبندی خود با این جریان را شفاف کند و این اصلا خوب نیست!

 *جریان فتنه به همراه سلطنت طلبان  اقدام به احداث حسینیه ای در مالزی کرده اند تا بتوانند نقش مسجد ضرار را با یک روحانی بازی خورده ایفا نمایند. در ماه های اخیر مالزی به بارانداز دستگاه های جاسوسی، جریان فتنه، سلطنت طلبان و جریان های برانداز تبدیل شده است.

 * تبلیغ اعزام ماساژور به منازل که در لوای آن اعزام ماساژورهای زن برای مردان و بالعکس تبلیغ می شود با واکنش جدی دستگاه های مسوول همراه نبوده است. یکی از پروژه های جنگ نرم از بین بردن حیا و عفت و بر هم زدن حریم های محرم و نامحرم است که متاسفانه تاکنون تدبیر جدی برای این مهم اندیشیده نشده است.

 *برخی مدیران نشریات وابسته به جریان انحرافی مدعی هستند کاغذ و آگهی خود را با حمایت موسسه ایران به دست آورده اند. هنوز مسوولان موسسه ایران پاسخی به این ادعا نداده اند.

 
 *برگزاری مراسم احیای میلیونی مردم مصر در میدان التحریر به مناسبت نیمه شعبان، همچنان به عنوان خبر مهم منطقه خاورمیانه مورد بحث رسانه ها و تحلیلگران است. سخنرانان این مراسم با اشاره به ظهور یک منجی ، نابودی صهیونیست ها و اقامه نماز جماعت مسلمانان در مسجدالاقصی را جزو وعده های قطعی الهی دانسته و به آن بشارت داده است.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    احسنت تشکر
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    تملق در حد دوره ی قاجار...!!!
  • دزفولی ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پیشتراحمدی نژاد اینجورمدیران را عزل میکرد
  • ali ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    مخصوصا اگر با لهجه غلیظ گیلکی بگوید محمود کبیر خیلی خنده دار میشه
  • مرتضي ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    *"شنیده شده احمدی نژاد از تملق این فرد ناراحت شده است" مرتضي: هر وقت مثل اون آقا مدير كلّه درجا ٢ ميليون طرف را جريمه كرد يعني واقعا ناراحت شده است * گفته می شود که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان به برخی متهمان جریان فتنه مرخصی داده شده است. مرتضي: خب! چون توي ماه رمضان خدا شياطين جني رادر قل و زنجير مي‌كنه، يه جوري بايد توازن را برقرار كنند ديگه! *با گذشت یک سال از دستور احمدی نژاد مبنی بر پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران، مسوولان ارشاد از پرداخت این هدایا به منتقدان جریان انحرافی خودداری کرده اند. مرتضي: بنده خبرنگار مجله علمي هستم كه سهام عدالت هم بهم دادند ﴿البته كاغذشو و نه سودشو!﴾. يعني اصلا محال است بتوانم به جريان انحرافي يا هر فرد ديگري نقد كنم! با اين همه هيچ هديه‌اي تا حالا نه ديدم و نه شنيدم!
  • ایران ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    انقلاب ملت ایران بی نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست...
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    از جندین نظری که گذاشته بودم هیچ کدام را منتشر نکردید بنابراین چون زنخ را بسته خواهند ای صنم آن به آبد که زنخ کمتر زنم!
  • بچه سلسبيل ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    آخه سلطنت طلب حسينه ميزنه يك چيزي بگو بگنجه
  • هدی ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    نگاهي به تشابه عجيب تهمتهاي وارده بر مختار و دكتر احمدي نژاد http://u313.ir/images/a055.jpg بنا بر گواهي بسياري از بزرگان ، تاريخ معلمي دلسوز است كه گاه عيناً آنچه را ديده در معرض ديد بشر قرار مي دهد و بدين خاطر است كه در متون اسلامي عبرت از تاريخ ، بسيار مورد تاكيد قرار گرفته است ، خداوند متعال در قرآن كريم بارها و بارها انسانها را به مرور تاريخ اقوام گذشته و درس و عبرت گرفتن از آنها فرامي خواند تا اشتباهات گذشته تكرار نشود ، در اين ميان نگاهي گذرا به صدر اسلام و قيام تاريخي مختار ثقفي و تحولات كنوني كشور ، تشابهات زيادي را به دست مي دهد كه گاه حيرت آور است ، يقيناً تامل و تدبر در آن برهه مهم تاريخي اسلام ، پاسخگوي بسياري از ابهامات فعلي بوده و مي تواند راه را براي آينده باز كند. و اینجا محکمه است ... محکمه تاریخ ... قضاوت تو را میطلبد ... تشابه اتهامات وارده به جناب مختار و دكتر احمدي نژاد 1- كذاب و دروغگو بودن 2- بي تفاوتي نسبت به ولايت يا ولايت گريزي 3- ادعاي ارتباط با عالم غيب 4- تهمت قدرطلبي 5- ايراني گري و توجه بيش از حد به ايراني ها 6- خشونت و جنگ طلبي 7- شك ياران نزديك و تهمت آنها در اثر موضع پيچيده و مبهم 8- تاسيس گروه انحرافي در مهدويت! 9- استفاده از سحر و جادو تشابهات جناب مختار و دكتر احمدي نژاد 1- کیاست و زیرکی 2- شجاعت 3- تشکیل حکومت عادلانه 4- دادن بشارت فتح و پيروزي 5- انتخاب هدفي بزرگ براي حركت خود 6- استفاده از شعاري جذاب در جهت اهداف حركت http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=779:1390-05-07-14-15-22&catid=77:1389-04-03-20-24-30
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا به شما خیر بده
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    همین الفاض و القاب احمد را به بخود غره کرد و پا را از گلیم خود فراتر گذاشت، افرادی مانند این استاندار محترم که چاپلوسی و تملق راه انحراف را همراه می کنند با همین حرفها ریاست خود را تداوم می بخشند، هم چاپلوس و هم کسی که از تملق استقبال می کند هر دو از صراط مستقیم بدورند
  • حق ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    اتفاقا در خبر ها بود که احمدی نژاد ناراحت نشده
  • علی ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    این عبارت رو قبلا به خاتمی هم گفتند در یکی از سفرهای تبلیغی خاتمی برای موسوی مجری برنامه خاتمی رو با عبارت "خاتمی کبیر" صدا میزنه! با احمدی نژاد قابل تحمل تر از خاتمی هست.
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا دست از سر هاشمي بر نمي داريد؟ از سايه هاشمي هم مي ترسيد؟ آخر هاشمي كه عضو هيات رييسه خبرگان نيست كه از او براي شركت در هيات رييسه دعوت كنند و اگر دعوت هم بكنند دليلي ندارد كه شركت كند.
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خب بعد.....؟؟؟
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    کاملا باهات هم عقیده ام چون نظرای منم خیلی کم میذارن...
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جدی میگی؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    چرا همش این بی ارزی مختص ماست...پس این عزیزانی که به عراق...سوریه..عربستان میروند..اونا چی..اونا ارز نمی برن...؟
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هاشمی مسبب تمام بدبختیهای ما ست
  • پارسی ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    من نفهمیدم این حزب بادیها یه بار میگن مکتب ایرانی انجوریه یه بار هر کس و ناکسی رو با کوروش بزرگ مقایسه می کنند. از این ادم دستمالچی تر دیگه ندیدم.
  • سید محسن ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    جالبه چند وقت پیش هم یکی از روسای دانشگاه ازادگفته بود از نظر فیزیک کوانتوم باید چهار میلیارد انسان بیایند تایکی مثل دکتر جاسبی بشه خب الحمدلله کم کم اثار شایسته سالاری در انتخاب مسوولان ومدیران داره به ثمر میشینه وهمه به الطاف خفیه! اون پی میبرن متاسفانه این بذر چند ماهه به بار ننشست درختی بود که چند ساله میوه داد
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اگر ناراحت شده بود حتما در همان جلسه بزبان میآورد جز اینکه بخاطر کم رویی حرفی نزده بباشد
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    در خصوص مورد 6 تشابهات ، واقعا زیبنده احمدی نژاد است با این تغییر که شعار به شعارها تبدیل شود
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چقدر وقت گذاشته این برادرمون !؟
  • بچه دروازه غار ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا نمیزنه؟ اینها که بعضیاشون هنوز ادعاشون میشه
  • اسماعیل مرتضایی ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    استاندار گیلان هیچ ربظی به استان گیلان ندارد اگر میخواهی گیلانیها را بشناسید برایتان عده ای را بعنوان شاخص نام می برم شاید حالیت بشه سردار عبداللهی شهید خوش سیرت شهید حجت نظری شهید املاکی شهید محمدیخواه شهید رضوانخواه برادران جنیدی و دهها هزار شهید و صدها سردار شهید دیگر که همانند اسلافشان میرزا گوچک خوان مجیز گوی کسی نبودند استاندار فعلی از دوستان و همکاران سابق اقای مشایی در مازنداران است جائیکه مدیران بزرگ استان بدلیل همین روحیه ازادگی خانه نشین هستند و حداقل پس از انقلاب کمتر مدیر گیلانی در این استان مسئولیت داشت و با فرهنگ نفاقی که از زمان سلطه طاغوت در وهن مستدعترین قوم ایرانی . که حتی برای یکبار در طول تاریخ بدست هیچ نیروی تجاوز گری تصرف نشد ( طالش . کاسیان ) جوک ساخته میشد تا این قوم ازاده بزرگ دلاور و شجاعت پیشه را نزد دیگر هموطنان زیر سئوال ببرند اگر تمام خوانندگان سایت بغیر از تالش منطقه ای دیگر در ایران نشان دارند که هیچگاه خاک و .......... به تصرف اجانب در نیامده با سند بگویند . بله ما گیلانیان افتخار می کنیم که اولین قومی هستیم که با طیب خاطر اسلام را برگزیدیم .
  • محسن اصغرپور ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    با سلام دوستان اصول گرا (خود کرده را تدبیر نیست ) واقعا بدور از تعصبات سیاسی آقایان هاشمی و خاتمی حتی یک مورد در برابر نظرات مقام معظم رهبرایستادند ؟ ولی جناب آقای رئیس جمهور فعلی چطور . ولایت فقیه خط قرمز نظام است و باید هرکس در هر مقام که باشد آن را بعنوان خط قرمز نظام محترم بشمارد .
  • محسن اصغرپور ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    بعضی افراد را آنقدر مهم و بزرگ جلوه ندهید و با بزرگ مردان تاریخ مقایسه نکنید .بزرگان اصولگرایان موقع انتخابات را به یاد بیاورید آنچنان از آقای احمدی نژاد حمایت می کردند که این توهم در بعضی ایجاد شد که رای به غیر ایشان اشکال شرعی دارد ولی همین آقایان امروز به مخالفین ایشان تبدیل شده اند . مسئه بر همان کلام مقام معظم رهبری هست و آن بصیرت است که متاسفانه ندارند
  • ضحی ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    این استاندار مازندرانی!!! گیلان هیچ جایگاهی در بین مردم گیلان نداره و به مردم ما تحمیل شده.به عنوان یک گیلانی واقعا از شنیدن این خبر خجالت زده شدم.باید بگم اطرافیان این آقا هم در همایش ها و سخنرانی هاشون به این آقا لقب استاندار محبوب!!! رو می دن در حالی که عدم محبوبیت و چه بسا نفرت از این استاندار غیر بومی در استان ما مثل روز روشنه.باز اگه کارش رو بلد بود یه چیزی.اما کسی که برای معرفی رزومه ی کاری و خدماتش شرکت در حرکت های انقلابی آمل رو مثال می زنند و بس معلومه شایستگی چنین مسئولیت خطیری رو نداره.نه در استان خودش و نه در استان ما!
  • دیاکو ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
    0 0
    چرا هر کی میاد کوروش رو طرف مقایسه قرار میده؟ اونیکه این مقایسه نابجا رو کرده نمیدونه اسم کوروش در تورات اومده؟ نمیدونه اسم کوروش تو قرآن اومده؟ نمیدونه با حکمت ترین پادشاه کل تاریخ دنیاست؟ واقعا که یه مشت آدم که هیچی از تمدن سرشون نمیشه برای خود شیرینی هر کاری میکنن . نه واقعا نمیدونم بهت چی بگم آخه اینم شد حرف؟
  • حسین ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    فرافکنی کافی است . اگه یه نمونه داشتی می گفتی برای تخریب رئیس جمهور ولایی مان باید از روی اجسادمان عبور کنید
  • حسین ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    خبر هاتو از بدجایی می گیری . دیش ماهوارتو یه کم بچرخون .
  • حسین ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    آفرین عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس