خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

* صدها مدیر دولتی برای شرکت در نمایشگاه فولاد آلمان به این کشور سفر کردند. اکثر این مدیران با پروازهای لوفت هانزا و بیزینس کلاس سفر کرده و هزینه هنگفتی به بیت المال تحمیل کرده اند. علیرغم پرواز مستقیم ماهان به دوسلدورف محل نمایشگاه، مدیران دولتی با هواپیما به فرانکفورت و سپس با پرواز دیگر به دوسلدورف رفته اند.

* شنیده ایم یکی از نیروهای حلقه اول عبدالله نوری در هنگام شعار نویسی در قیطریه تهران دستگیر شده است. وی پس از دستگیری گفته چون جوانان ساکت نشسته اند ما به میدان آمدیم تا راه را برای قیام آنان هموار نماییم. فرد دستگیر شده از معاونان وزیر جهاد کشاورزی دوران خاتمی است که گفته می شود دچار اختلالات روحی است.

*به تازگی جریان انحرافی برای تسخیر هیات مدیره های پالایشگاه های کشور تلاش هایی را آغاز و به موفقیت هایی نیز دست یافته است.

*جریان انحرافی برای انتخابات مجلس اقدام به راه اندازی شوراهای راهبردی نموده است. پس از افشاگری های اخیر علیه این جریان منحرف، اختلافات و انشعاب های گسترده ای در میان اعضای این شوراها اتفاق افتاده است. اعضا شوراهای راهبردی استانها که اکثرا از مدیران دولتی هستند هر دو هفته یکبار در تهران با مسئولین ستاد مرکزی جریان انحرافی جلسه برگزار می کنند.
 
* برخی اخبار موثق حکایت از نفوذ جریان انحرافی در قاچاق سیگار دارد. در حال حاضر 43 درصد سیگار کشور به کشور قاچاق می شود که گردش مالی آن حدود 2 هزار میلیارد تومان است. اخیرا پرونده قاچاق سیگار توسط جریان انحرافی در دستگاههای نظارتی به جریان افتاده است که گفته می شود به نتایج جالبی دست یافته اند.

*به تازگی برخی سفارتخانه های خارجی برای صدور ویزا از متقاضیان درخواست فیش حقوقی همراه با مهر و امضای کارگزینی ادارات و نهادها را دارند. این درخواست سفارتخانه ها می تواند اسباب سوء استفاده از مهر و امضای وزارتخانه ها و همچنین جمع آوری اطلاعات کارمندان دولتی و نهادها را فراهم آورد.

*گفته می شود (م. س) از وکلای جریان فتنه به هنگام خروج غیر مجاز از کشور دستگیر شد. وی قصد داشت در خارج از کشور کتابی با عنوان"عدلیه عظمی" علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف سیاه نمایی منتشر نماید.

* شنیده ایم چند شرکت متعلق به جریان منحرف دراویش گنابادی موفق شده اند در استان ایلام اجرای پروژه های مسکن مهر را به دست آورند.

*در جلسه هفته گذشته دولت، برخی وزرا از ناکارآمدی سخنگویان دولت گلایه داشته اند. در این جلسه احمدی نژاد پیشنهاد سخنگویی جوانفکر را به دلیل دارا بودن یک روزنامه و خبرگزاری مطرح می کند که با مخالفت اکثر وزرا مواجه می شود. این وزرا معتقد بودند جوانفکر بی تجربه و برای دولت حاشیه ساز خواهد بود.


*برخی آمارها از افزایش تعطیلی و ورشکستگی واحد های تولیدی و صنعتی در سال جاری نسبت به سال گذشته حکایت دارد. یکی از مهمترین دلایل این تعطیلی ها عدم دریافت بسته های حمایتی وعده داده شده دولت پس از اجرای هدفمندی یارانه ها بوده است.

*انجمن حجتيه زنجان در راستاى ترويج تفكرات و پيگرى اهداف خود، در يكى از مساجد این شهر، مؤسسه‏اى فرهنگى با عنوان «فردوس»  تأسيس كرده است.

*شنیده ایم آیت الله سیستانی اخیرا در دیدار یکی از نمایندگان مجلس تهران گفته است به مسوولان کشور و روحانیون بگویید از زی طلبگی و ساده زیستی خارج نشوید تا مردم حرف شما را بشنوند و باور کنند.

*بی ثباتی در مدیریت وزارت نفت موجب کاهش تولید در مناطق نفت خیز جنوب،فلات قاره و مرکزی شده است. مدیران نفتی کشور نسبت به ادامه این روند در وزارت نفت هشدار می دهند.


*والدین دانش آموزان استان اردبیل از مسوولان آموزش و پرورش خواسته اند در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان شیعه استان از معلمان شیعه استفاده نمایند. در حال حاضر 113 دبير سنى در استان اردبيل وجود دارد كه تعداد 38 نفر از آنان در مدارس شيعيان، تعداد 56 نفر از آنان در مدارس مختلط (براى دانش‏آموزان شيعه و سنى) و مابقى نيز صرفاً در مدارس اهل تسنن تدريس مى‏كنند.

* شيرين عبادى با حضور در جمع كارمندان وزارت خارجه انگليس به سخنرانى در خصوص دمكراسى و نقش زنان و جنبش فمينيستى در ايران پرداخته است. وى گفته است: « ترديدى نيست كه اين‏بار، دمكراسى به دست زنان به ايران مى‏آيد . كمكى كه از دست بريتانيا و ديگر كشورهاى دمكراتيك بر مى‏آيد اين است كه به كشورهاى خاورميانه كه حقوق زنان را به رسميت نمى‏شناسند، سفير زن بفرستند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    فرمایش آیت الله العظمی سیستانی را بیشتر مطرح نمایید . زیرا اگر این اتفاق بیفتد انقلاب صدمه نخواهد دید
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    حالا که چی یک مشت خبر الکی و مفت خبرنگارتون کیه ؟
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    آقا بیزنس کلاس که همون صمدلیای مسبتا معمولی هستند و از نظر هزینه و کیفیت پایینتر از فرست کلاس هستند
  • GAMNEWS.IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    بسمه تعالی نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی حاضر درکانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت شریف ایران اسلامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی با سلام و درود به روان پاک خمینی کبیر(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و عرض ادب و احترام به شهیدان راه حق و آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله). ما دانشجویان بسیجی حاضر در کانون بصیرت از تمام تلاش های ملت ولایتمدار و پاک نهاد ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب کبیر ایران تقدیر و تشکر می نمائیم و قدردان تلاش های مجاهدانه تمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می باشیم اما در میان این تلاش ها مسئله ای دیده می شود که لازم دیدیم به نمایندگان عزیز یاد آور شویم که نکند این مسئله باعث ضایع شدن خدمات نمایندگان مردم شود . آقای دکتر علی لاریجانی و نمایندگان مردم، سال گذشته در دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مردم ایشان با نگاهی تیزبینانه مسئله ی نظارت مجلس بر نمايندگان را به شما یاد آور شدند اما این مسئله با وجود این که در آغاز با استقبال نمایندگان رو به رو شد اما در ادامه مورد بی مهری قرار گرفت و با وجود گذشت بیش از یکسال به سر منزل مقصود نرسید. جناب رئیس مجلس و نمایندگان ملت، ریاست محترم مجلس و نمایندگان چند بار دولت را در مسئله عدم توجه به نظر مجلس و قانون مصوب آن مورد خطاب قرار داده اند حال چه شده است که نمایندگان به این مسئله مهم که از طرف رهبر معظم انقلاب گوش زد شده کم توجهی می کنند مگر نه این است که فرمان ولی امر از اوجب واجبات است. نمایندگان ملت و ریاست محترم مجلس، انجام فرمان ولی امر مسلمین جهان بر تمام مردم واجب است و شما که نمایندگان ملت هستید باید نسبت به این مسئله حساس تر باشید نه این که نظر رهبری یک سال مورد بی مهری قرار گیرد تا بدانجا که ایشان لازم ببیند بار دیگر مسئله را به نمایندگان گوش زد فرمایند. حال نیز که این مسئله بعد از تذکر دوباره مقام معظم رهبری شکلی نسبتاَ قانونی به خود گرفته است سرعت چندانی ندارد و انگار قصد بر آن است که مسئله نظارت را به دور بعد مجلس موکول نمایند. اینک ما جمعی از دانشجویان بسیجی و ولایتمدار با توجه به تمام اتفاقات رخ داده و زحمات صورت گرفته در مسئله نظارت مجلس بر نمایندگان خواهشمندیم این مسئله بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نظارت مجلس بر نمایندگان از همین دور آغاز شود و نمایندگان مجلس هشتم نظارت را از خود آغاز کنند تا برای دیگر ادوار نیز اجرایی و قانونی گردد. دانشجویان بسیجی حاضر در کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    * برخی اخبار موثق حکایت از نفوذ جریان انحرافی در قاچاق سیگار دارد. در حال حاضر 43 درصد سیگار کشور به کشور قاچاق می شود که گردش مالی آن حدود 2 هزار میلیارد تومان است. اخیرا پرونده قاچاق سیگار توسط جریان انحرافی در دستگاههای نظارتی به جریان افتاده است که گفته می شود به نتایج جالبی دست یافته اند! اخیراً فهمیده اند که 2 هزار میلیارد تومان داشته قاچاق میشده؟ همین به نظرم خیلی جالب است! نه ؟!
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    به نام خدا سلام دوستان در قسمت خبرهای ویژه تون خبر مربوز به حضرت عباس (ع) زیر خبر لیدی گاگا قرار گرفته و صورت خوشی نداره ممنون میشم خبر اقا رو بالاتر کار کنید ممنون
  • k-1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    كارتون جالبه كه اخبار رو جمع مي كنيد
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    شعارنویسی جرم است؟
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    بعید می دونم هیچ وزیری با سخنگو شدن جوانفکر مخالفت کرده باشه اگر مخالفت کرده باشند ، کم کم شاهد صدور احکام عزلشون خواهیم بود
  • سیدمحمود پلارک ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    با سلام در خصوص خبر دوم این نکته قابل ذکر است که این فرد توسط بسیج دستگیر شد و بعد از اینکه تحویل اطلاعات ناحیه شمال گردید کمتر از 4 ساعت آزاد شد و بعد توسط یکی از بسیجیان دلسوز منطقه به مبادی ذیربط معرفی و بعد دستگیر و به مراجع مربوطه تحویل شد. در ضمن بسیجیان مسجد ... بعد از 4 روز تعقیب و مراقبت 24 ساعته توانستند این فرد را دستگیر کنند اما دوباره افسوس ... کوتاهی پشت کوتاهی . ولی بازم دست یاران امام زمان درد کنه.
  • میرزا آقا ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    جریان انحرافی ، جریان فتنه ، جریان نفاق ، مزدور آمریکایی ، نوکر استعمار ، منافق ، اجیر اجنبی و ..... بابا والله درد مردم این نیست اگر جریانها را واکاوی کنید بالاخره هر ایرانی را میشه توی یکی از این دسته ها جا داد چون ما عادت داریم تا یکی یه اشتباه میکنه میذاریمش کنار این و اون و دشمن نظام و رهبری تلقی میکنیم و طرف رو دستی دستی یک دشمن پدر کشته اساسی می کنیم . وضعیت کشور ما الانه این است که بزرگان بر شاخه نشسته اند و از بن مشغول بریدن هستند.
  • مجتبی « تنکابن » ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    نام من سرباز کوی عترت است***دوره آموزشی ام هیئت است***پادگانم چادری شد وصله دار***سردرش عکس علی با ذوالفقار***ارتش حیدر محل خدمتم***بهر جانبازی پی هر فرصتم***نقش سردوشی من یا فاطمه است***قمقمه ام پُر زِ آب علقمه است***اسم رمز حمله ام یاس علی***افسر مافوقم عبّاس علی***گرچه شد فرمانده ام غائب ولی***دلخوشم بر نائبش سیّدعلی/ یازهرا
  • k-1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    خطاب به تنكابن:اينهمه شعر گفتي خواستي چي گفته باشي اخه .......................
  • مجتبی « تنکابن » ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    جانم فدای آقا
  • ياسر قدسي ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    من نمي‌دونم اين دراويش گنابادي رو کي علم کرد که حالا شما هم بهشون اجازه نمي‌دين پروژه مسکن مهر دستشون باشه! مسيحي‌ها و يهودي‌ها و حتي بهايي‌ها تو اين مملکت دارن تجارت مي‌کنن؛ بعد، چهار تا مسلمون شيعه که بعضياشون مقلد امام و آقا بودن، توي جنگ شهيد هم دادن، به‌صرف اينکه حالا درويشن، از نظر شما بايد از تمام حقوق انساني‌شون هم بايد محروم باشن!؟
  • كانون بصيرت بسيج دانشجويي استان بوشهر ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام بزرگوار. خسته نباشيد از اينكه دومين نامه سرگشاده ما را به مجلس در نظرات خود انعكاس داديد متشكرم. بزرگوار اين يك دغدغه مشترك بين ما و شماست و آن چيزي غير از ولايت 1پذيري نيست. خواهشمندم اين نامه را در صفحه اصلي خود انعكاس بدهيد. متشكرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس