خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم یکی از جن گیر های دستگیر شده در استان همدان که از حداقل سواد خواندن و نوشتن بی بهره بوده، ظرف مدت چند سال بیش از 2 میلیارد تومان درآمد داشته است.

*یکی از روزنامه نگاران و سردبیران نشریات سیاسی به نام (ر-ق) اخیرا به اتهام جاسوسی بازداشت شده است. گفته می شود قرار بوده وی به تازگی سردبیری یک روزنامه مطرح را برعهده گیرد. این فرد همچنین مسئول گروه مطالعاتی یک مرکز تحقیقات استراتژیک بوده است.

* شنیده ایم رئیس یک شرکت سرمایه گذاری مطرح که در بورس نیز فعال می باشد ، به اتهام صدها میلیاردها ریال تحصیل مال غیر مشروع بازداشت شده است. وی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با جریان انحرافی داشته است.

* گفته می شود یکی از احزاب نزدیک به کارگزاران سازندگی که اخیرا اعلام کرده در تبلیغات انتخاباتی خود از تصاویر هاشمی رفسنجانی استفاده می کند، در 8 استان کشور کاندیدای مشترک با جریان انحرافی دارد.

* شنیده ایم حدود دو هفته است که حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور به دلیل آنچه که اطرافیان وی کسالت می نامند کمتر در محل کار حاضر می شود.

* عبدالله نوری در جلسات اخیر اصلاح طلبان به شدت از تئوری خاتمی مبنی بر بازگشت به عرصه رقابت سیاسی با هر قیمتی حتی با عذرخواهی از نظام بخاطر عملکرد اصلاح طلبان در فتنه 88 حمایت می کند.

* شنیده ایم قرار است به زودی مدیر موسسه مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه از سوی دکتر صالحی وزیر امور خارجه منصوب شود. فرد مطرح برای این پست دارای سابقه حضور در نشریات زنجیره ای و با برخی موسسات مطالعاتی غربی نیز ارتباط نزدیک دارد.

*(م.پ) مسوول دراویش ناجیه شریف که ادعای مهدویت کرده بود درتربت جام بازداشت شد. وی در آخرین دستورالعمل تشکیلاتی همه زنهای فرقه را بر خود محرم و حلال کرده بود .

* شنیده ایم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حکم توقیف هفته نامه 9 دی معترض و معتقد است اعضای هیات نظارت باید با سعه صدر بیشتری با این نشریه برخورد می کردند.

*گفته می شود 1427 هکتار زمین که در قالب طرح طوبی به بهاییان مهدی شهر واگذار شده بود، از این فرقه بازپس گرفته شد.

* حدود دو ماه است پرداخت حقوق کارکنان و گردش مالی سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. مجلس بعد از تصویب وزارت ورزش و جوانان فعالیت این دو سازمان این را غیر قانونی دانسته و هرگونه تصرف مالی در آنها را قانونا ممنوع کرده است.

* قرار است در نهاد ریاست جمهوری مرکز امور مهاجرین به ریاست یکی از اعضا دفتر رئیس جمهور تاسیس شود. این مرکز به امور اتباع بیگانه در ایران و همچنین ایرانیان خارج کشور می پردازد. گفته می شود در حال حاضر 17 سازمان متکفل امور مهاجرت ایرانیان و اتباع بیگانه هستند که تداخل کاری آنها مشکلاتی را بوجود آورده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • k-1 ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چه جالب فقط من يه سوال دارم چرا خات............ از رو نميره؟
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چرا او را قبل از اینکه اجنه را وادار به برتاب ماهواره رصد کنند بازداشت نکردند؟
  • ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چون فراموش کار است و عشق به قدرت داد.
  • یزدان ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    بپا اجنه خودتو پرتاب نکنن!
  • مجید هشتگردی ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    میشه ما یه بار خبر خوب بشنویم؟؟ مثلا: مهدی هاشمی بازداشت شد مسعود کشمیری به اعدام محکوم شد مشایی از کار برکنار شد بقایی زندانی شد صالحی از کار برکنار شد هاشمی به علت حمایت از فتنه و توهین هایش به مردم از همه ی مردم عذر خواهی کرد و فائزه و مهدی را به قانون سپرد و دارایی های نامشروع را به بیت المال برگرداند و....................
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    ترس خاتمی از جریان ناب!!!!! چرا جریان ناب!!!! اینقدر از خاتمی می ترسد؟
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    اگر ادعای ولایت دارید چند روز پیش سخنان مقام معظم رهبری را گوش می کردید .مگر ایشان نگفتند تا اتهامی ثابت نشده است هیچ رسانه ای حق ندارد به کسی تهمتی بزند. چرا هنوز اتهامی محرز نشده است شخصیت انسان ها را تخریب می کنید؟ چطور کسی که تمام زندگی اش قلم اش برای منافع ملی بوده است برایش اتهام جاسوسی می زنید؟ درج چنین اخباری حتما مسئولیت دارد.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    ر.ق طي نامه اي رسمي به معاونت مطبوعاتي براي مديرمسئولي ت معرفي شده بود نه سردبيري، در تيم .... همه كارها تو حوزه بين الملل به ق منتهي مي شد. او در واقع مشاور خود ... بود
  • دوست ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چون از رو نمیره
  • سمانه ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    اين سبك خبر زدن مشرق مرا به ياد خاله زنك هاي محله مي اندازد بيشتر! بهتر نيست به جاي شنيده ايم و گفته ميشود؛بفرمائيد دقيقا از كجا و از زبان چه شخصيتي اين اخبار منتشر شده؟ اگر بنا باشد ما روي حرف هايي كه خود شما هم معلوم نيست چه قدر به صحتشان اطمينان داريد حساب باز كنيم از مردم كوچه و بازار اين حرف ها را بشنويم عاقلانه تر نيست؟مگر آنها چه ميگويند؟اونها هم ميگن شنيديد فلاني فلان كارو كرده؟ با همه ي احترامي كه براي مشرق قائلم ولي گوشزد ميكنم بهتون كه تجدد نظر كنيد در اين رويه...
  • حمید رضا ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    به نظر شما کدوم رسانه می یاد منبع خبرش را لو بده؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چون رويش زياد است و تا بخواهد از رو برود يكهو به زير مي افتد!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    محل فرار اززندان دستگرد اصفهان بوده
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    شخصیت کی تخریب شده که انقدر آتیشی؟ از کجا میشناسیش که میگی قلمش برای منافع ملی بوده؟
  • سینا ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    چرا این همه از خاتمی ترس دارید. چرا اطراف محمود این همه مفسد اقتصادی است .چرا ادب ندارید.
  • بي خيال ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    آقاي حميدرضا! به نظر شما خوشت مياد كه منابع رسانه ها مشخص نباشن. برادر عزيز پس شفافيت كجا ميره. واقعا كه بعضي ها مثل اين سايت از روي باد معده حرف ميزنن
  • بيخيال ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    منظورت از ...، قاليبافه! ناشناس؟
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    رهبری گفت اتهام زنی را پایان دهید.شما رهبرتون کیه؟
  • k-1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    اقا سينا اگه يكم عقل داشته باشي مي فهمي بايد به يه رييس جمهور گفت اقا يا ديگه نهايتش فاميليش رو بگي حتي اگه مخالفش باشي
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    به این خبرنگاران محترمتان بفرمایید این همه ویر خبرنگاری نداشته باشند یکهو دیدی خودشان هم به زیر می افتند با این خبرهایی منبع
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    متاسفم که اخبار شما را سایت های وابسته به رژیم صهیونیستی مثل خودنویس نقل قول می کنند لابد خیلی دوست دارید با ابروی افراد بازی کنید مشکلی نیست مطمئن باشید اگر کاسه داع تز از اش شدید و رفیق صهیونیستها شدید منتظر عواقب ان هم باید باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس