خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*غیبت سید حسن خمینی در مراسم افطاری محمد خاتمی باعث گسترش اختلافات در میان اصلاح طلبان شده است. خاتمی با ارسال پیغامی از طریق یکی از وزرای دولت خود برای سید حسن از عدم حضور وی در این مراسم گلایه کرده است. در این مراسم موسوی خوئینی ها موسوم به مرد خاکستری نیز به بهانه کسالت غایب بود. بسیاری از دعوت شدگان اصلاح طلب هم به بهانه سفر و کسالت از حضور در این مراسم خودداری کردند.
 
 
*هیات نظارت بر مطبوعات در بررسی پرونده روزنامه ایران به مناسبت انتشار ویژه نامه خاتون سه مصوبه داشته است که تنها به یکی از آنان عمل شده است. این سه مصوبه عبارتند از: 1- ارجاع پرونده به دادگاه2-عذر خواهی رسمی روزنامه ایران3- برخورد قضایی با دبیران تحریریه. به جز مورد اول، موارد دوم و سوم مسکوت مانده است.
 
 
* در جلسه اخیر گروهک انحرافی مصوب شده با طرح شایعه ای در محافل سیاسی و خبری مبنی بر نفوذ هاشمی رفسنجانی در میان گروه 8+7 و به ویژه آیت الله مهدوی کنی، مانع از به وحدت رسیدن اصولگرایان شوند.
 
 
* شنیده ایم در یکی از جلسات جریان فتنه عنوان شده که موسوی خوئینی ها، بهزاد نبوی و میردامادی از بازگشت اصلاح طلبان به صحنه سیاسی کشور ولو با عذر خواهی از نظام و احتمال ریزش پایگاه اجتماعی شان در میان هواداران، موافق هستند.
 
 
* در حالی که عدم حضور سید حسن خمینی در نماز عید فطر تهران دستمایه شایعه پراکنی برخی رسانه های اپوزیسیون قرار گرفته، بررسی های خبرنگار مشرق حاکی از آن است که وی به اتفاق خانواده تعطیلات را در منطقه ییلاقی سی سنگان گذرانده است.
 
 
*شنیده ایم دکتر احمدی نژاد در جمع هنرمندان از پیشنهاد تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ و هنر استقبال کرده است. این تغییر نام از زمان دولت اصلاحات و توسط مهاجرانی مطرح شده بود.
 
 
* گفته می شود حدود 60 مرکز توزیع گوشت کوسه، لابستر و صدف  در تهران شناسایی شده است. مسوولان مربوطه قول داده اند پس از دریافت پاسخ استفتا درباره "لابستر"- حیوانی میان میگو و خرچنگ- به زودی با توزیع کنندگان این محصولات برخورد قانونی خواهند کرد.
 
 
*شنیده ایم یکی از سران فتنه که در روزهای اخیر اقدام به خرید خانه ای 3 میلیارد تومانی در منطقه جماران نموده ، برای فرار از تیغ انتقادات این خانه را به نام راننده همسر خود کرده است.
 
 
*گفته می شود با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، یک جریان سیاسی قصد دارد روزنامه تعطیل شده خورشید را مجددا راه اندازی نماید. برخی اعضای هیات مدیره شرکت آتیه از معاونان اسفندیار مشایی هستند.
 
 
*پاسخ صدا و سیما به اظهارات آیت الله مکارم شیرازی در یک برنامه زنده تلویزیونی با واکنش منفی علما و مراجع عظام تقلید مواجه شده است. این افراد معتقدند صدا و سیما باید حافظ شان مرجعیت و روحانیت به عنوان سنگربانان هوشیار دفاع از حریم دین اسلام باشد.
 
 
*علیرغم تبلیغات رسانه های فتنه، منزلی که کروبی هم اکنون در آن اقامت دارد یکی از دفاتر همسر وی بوده که با درخواست خود وی به آنجا نقل مکان کرده است. این مکان از شرایط مطلوبی هم برخوردار می باشد.
 
 
* شنیده ایم آیت الله امینی امام جمعه موقت قم پس از پایان دوران کسالت به نماز جمعه قم بازخواهد گشت. برخی رایزنی ها برای بازگشت آیت الله استادی انجام و به نتایج قابل قبولی رسیده است.
 
 
*برخی منابع از پایان دوران ماموریت حجت الاسلام و المسلمین کازرونی امام جمعه کرج خبر می دهند. از موسوی همدانی به عنوان جایگزین احتمالی وی نام می برند.
 
 
*برخی نخبگان فرهنگی از سبک دکتر دانشجو وزیر علوم برای تعویض مدیریت انجمن حکمت و فلسفه اظهار ناراحتی کرده و معتقدند در حق دکتر اعوانی و همچنین در تقدیر از مدیریت چند ساله ایشان، محتوای حکم انتصاب مدیر جدید و عدم برگزاری مراسم مناسب تودیع، برخورد مناسبی صورت نگرفته است.
 
 
*شنیده ایم اخیرا فردی به نام بابک امانی با مراجعه به ایرانیانی که به آنتالیا سفر کرده اند، آنان را دعوت به عضویت در گروهک تروریستی منافقین می کند. این گروهک با ریزش و فرار گسترده اعضا مواجه است.
 
 
*یک مدعی مرجعیت که در فیس بوک اقدام به جمع آوری کمک برای خود کرده بود، ظرف تیر و مرداد موفق به جمع آوری یک میلیون تومان کمک از میان مریدان و هواداران خود شد. وی که در فتنه 88 فعال بود برای گذران زندگی به تکدی گری مجازی روی آورده است.
 
 
*یکی از لیدرهای جریان فتنه در استان فارس، اقدام به برگزاری جلسه اقتصادی با اتباع فرانسوی در باغ جهان نما شیراز کرده است. وی با استفاده از رانت های دوران موسوم به توسعه اقتصادی، ثروت قابل ملاحظه ای جمع آوری کرده و دارای کارخانجات متعددی از جمله سیمان است.
 
 
*گفته می شود سفیر یک کشور اروپایی در تهران در جلسه ای از هزینه های بالای گردشگری کشورمان انتقاد کرده و گفته با پول سه روز اقامت در ایران می توان یک هفته در ترکیه و دو هفته در مالزی اقامت کرد.
 
 
*در ماه مبارک رمضان امسال بازهم شاهد پهن شدن سفره های پرزرق و برق افطار از جیب بیت المال بودیم. اگر دستگاه های نظارتی همت کنند و حداقل سری به لیست مراسم های افطاری برج میلاد بزنند معلوم می شود که چه دستگاه ها و نهادهایی از افطاری های حداقل 100 هزار تومانی با هزینه بیت المال استفاده کرده اند.
 
 
*برخی کارشناسان سیاسی منطقه از مصاحبه دکتر احمدی نژاد با شبکه تلویزیونی المنار انتقاد کرده و معتقدند وی در گفتگو با شبکه مقاومت حزب الله لبنان نتوانسته به نحو مناسبی از دولت سوریه در برابر توطئه مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان دفاع کند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    امان از دروغ و شایعه و تهمت های مشرق. شما به آخرت اعتقاد دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک نکته هم اینکه در حق دکتر اعوانی واقعا جفا شده. امیدواریم حتما دلجویی بشه...
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    شما معلوم نیست کی قراره که خجالت بکشید؟
  • ابراهیم ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    همه مردم دیگه فهمیدند شما به رقبای خود در انتخابات تهمت زدید و خیانت کردید و برای بایکوت کردن طرفدارنشان به ضزب و شتم . تهدید متوسل شدید و با مارک تقلبی فتنه گری اسب جفا تازاندید و امروز کشور را با بحرانهای جدی روبرو کرده اید. شما خوش اقبالید که رقبایتان عرق دینی و ملی دارند و شما را می بخشند. به دامن اصلاح طلبان بازگردید و این کلمه حال بهم زن فتنه را هم اینقدر تکرار نکنید . باور کنید حال مردم از تکرار این تهمت بی جا به هم می خوره.
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    ببخشید ها. پاسخ استفتا درباره لابسرت یعنی چی؟ مگه مملکت صاحاب نداره؟ بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب، مسئولین مربوطه هنوز حکم دینی خود را بلد نیستند؟ در ضمن این همه پاسخ این استفتا توسط همه مراجع داده شده. مشکل مربوط به نفوذ ذوی المنافع در دوایر دولته ولاغیر.
  • رضا ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    بر آدم دروغگو و دروغ نويس وپدر و مادر و جد و اباد و اولاد و مريد و مراد شان مدام لعنت باد
  • امید ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    امام رحمه الله به دلیل اینکه همه مردم توان فرار از گرمای طاقت فرسا را ندارند حتی حاضر نشد از نجف به کوفه برود ... حالا نوه ایشان به سی سنگان و ...
  • k-1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    درود بر وزارت فرهنگ و هنر.
  • حامد ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مشرق یه طرف این خبراش یه طرف
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    براي لابستر نمي خواهد استفتا بگيرند بروند براي نظام ربوي بانكداري كه تمام علما نظر خودشان را داده اند درماني پيدا كنند.
  • مسعود ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    اين جناب ابراهيم خان مثل اينكه هنوز از پيله گند زده افتضاح طلبيشان !!!بيرون نيامده!!!!والا اينگونه از اين جماعت احمق كه حتي اربابان صهيونيست و آمريكايي و انگليسيشان نيز از اينها قطع اميد كرده اند ,دفاع ناشيانه نمي كرد!!!!!!!!!
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    فتنه فتنه فتنه فتنه ... اگه حالت بهم نخورده بازم بگم!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    آخه اسگلا 1میلیون تومنم پوله که شما خبرش کردین یه روحانی رو له کنین. قبلا فکر می کردم از این .... این خبرا آب می خوره نگو زیر سر یه ...دیگه است
  • حامد ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مشرق جان! منظورت از تایید نظرات این اراذل سبز چیه؟ این بنده خدا ها پول میگیرن باید این سای ها رو به گند بکشن... پولم نگیرن برای بقای جریان ترسوشون مجبورن بنویسن... نیاز به شجاعت های مجازی دارن... چون در واقعیت خیلی چیزها رو ندارن!...
  • فرخ ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    درود بر ابراهیم عزیز... دمت گرم...
  • اصلاح طلب ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    آقا مسعود حالت خوبه ؟؟؟ شما از این حرفا بزن. هرچقدر دوست داری توهین افترا به جناح ما بکن ولی بدون این راهش نیست. ما تحملمون بیشتر از این حرفاست.
  • فرخ ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    یک ضرب المثل همیشگی شما این است که کافر همه را به کیش خود پندارد. این ضرب المثل فوق العاده در مورد شما صدق می کنه. اگر شما پول میگیری چرا به تهمت می زنی. منظورت از اراذل چیه دقیقا ؟ دانشجوی رشته ی ادبیات دراماتیک دانشگاه تهران ؟ نظراتمون هم تایید نکن به خاطر اعتقاد شما به دیکتاتوری ؟ شما معتقد به دیکتاتوری هستی گناه ما چیه ؟ امیدوارم مشرق نظرم رو بزاره...
  • شاهین ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مشرق دمت گرم با این خبرات حال جماعت نامرد انحرافی و فتنه گر و گداصفت میگیری
  • پيرو ولايت ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مگرنام وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي چه اشكالي دارد؟؟وجالب اينكه ارشاد اسلامي مي خواهد حذف شود!!!!!!! همن الان هم اين وزارتخانه بجاي اسلام بيشتر بدنبال هنر!!!است!!!
  • اصلاح طلب ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    کاربران سایت شما، نویسنده های پست های سایتتون هر توهین و تهمت و افترایی به ما می زنن. می گن اسرائیل ما چیزی نمی گیم. می گن پول میگیرن بیان نظر بدن میگن اراذل میگن هر توهینی که دوست دارن ولی باز به قول دکتر خاتمی فقید : نجیب بودن یا نبودن... ما سکوت می کنیم. تاریخ همه چیز رو نشون می ده. امیدوارم نظرم حذف نشه.
  • فرخ ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    یک ضرب المثل همیشگی شما این است که کافر همه را به کیش خود پندارد. این ضرب المثل فوق العاده در مورد شما صدق می کنه. اگر شما پول میگیری چرا به بقیه تهمت می زنی؟ منظورت از اراذل چیه دقیقا ؟ دانشجوی رشته ی ادبیات دراماتیک دانشگاه تهران ؟ نظراتمون هم تایید نکنن به خاطر اعتقاد شما به دیکتاتوری ؟ شما معتقد به دیکتاتوری هستی گناه ما چیه ؟ امیدوارم مشرق نظرم رو بزاره...
  • مرتضی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    کلی خندیدم
  • رضوان ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    سی سنگان منطقه جنگلیه نه ییلاقی
  • k-1 ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    برادر من درستش اينه كه بگي ما نميتونيم چيزي بگيم زورمون نمي رسه.
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    اي بابا به زندگي خصوصي مردم چي كار داري؟؟ اصلا دوست داره بره لاس وگاس...
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    مسعود رجوی خودتی؟!
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    زنده باد وزارت فرهنگ و هنر.... اونم از جنس مهاجرانی...
  • سیدصدرا ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    جناب ابراهیم خان عزیز بحث کردن با این جماعت فایده ای نداره صم بکم عمی فهم لا یعقلون...!
  • محسن بسیجی از مالزی ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    راستی دروغ تقلب رو اصحاب سبزی تونستند اثبات کنند؟
  • محسن بسیجی از مالزی ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    شما سر خجالت رو بگیر تا ما بکشیم
  • مهدي.ب ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    ما خيانت هاي اصلاحات يادمون نرفته اصلاحي شما مثل اينكه از مريخ اومدي كه اينقدر بي خبري توهين وافترا ؟؟؟؟؟ عجب چه رويي داريد شما
  • مهدي.ب ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    حقيقت تلخه خودت ناراحت نكن مساله اين است خيانت كردن وپذيرفتن خيانت كردن و خود را به كوچه علي چپ زدن؟؟؟
  • سیدحمید ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    شما بهتره یک چشممتو باز کنی و ببینی که چطور یک ماه قبل از انتخابات بی بی سی فارسی به راه افتاد و فیس بوک هم به عنوان تیغه دیگر قیچی برای چیدن ریشه انقلاب به کار افتاد. احتمالا هم فکر می کنید که صاحبان فیس بوک و بی بی سی به فکر بهتر سدن وضعیت زندگی و آسایش ما بوده اند که این شبکه ها را راه اندازی کرده اند ؟
  • علي ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    مگر حسن خميني كي هست كه دنبال اين هستيد كه ايشان در نماز عيد فطره بوده يا نبوده وقتي مردم با آن همه شكوه و بزرگي پشت سر رهبرشان هستند بگذار اينگونه افراد برخلاف سفارش امام كه مي فرمود زندگي ساده طلبگي داشته باشيد ايشان (حسن خميني) دنبال خوشگذراني باشد و برود سيسنگان كنار دريا كسيكه حرف امام و پدر بزرگش را گوش نمي كند و دنبال تجملات است نه زندگي ساده طلبگي در نماز عيد فطر كاري ندارد
  • احسان درويشي ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    بنام خدا . در اسلام فرد مهم نيست بلكه عمل و تقواي او مهم است .و ما چرا اينقدر دنبال اشخاص هستيم و آنها را بزرگ ميكنيم كه خود آنها هم فكر كنند كسي هستند . به فرمايشات رهبر بيشتر دقت كنيد. التماس دعا
  • مهدی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    منظور شما از ادعای مرجعیت چیست؟ لطفا بروید و کتب فقهی را کمی مطالعه کنید... صرف اینکه یک گروه سیاسی {جمعیت اساتید حوزه} یک مرجع تقلید را قبول ندارد دلیلی بر جایز بودن توهین به این مرحع تشیع نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس