خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*محمد خاتمی در صدد است جهت دیدار با فرزندانش به یک کشور اروپایی سفر کند . همچنین از وی برای شرکت در سمیناری در یک دانشگاه ایرلندی نیز دعوت به عمل آمده است. فرزندان خاتمی در آمریکا و اروپا زندگی می کنند.

 *شنیده ایم حضور احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری و شرکت در جلسات کاری، نسبت به هفته های گذشته بیشتر شده است. پس از پایان دوره دورکاری احمدی نژاد، وی در جلسات نهاد کمتر حاضر می شد .

 *محمد علی ابطحی که به کلاس های رمان نویسی رفته ، اخیرا اقدام به نوشتن رمانی سیاسی درباره حوادث پس از انتخابات نموده است. گفته می شود ابطحی این رمان را که از ساختار ضعیفی نیز برخوردار است برای برخی از جمله خاتمی فرستاده و از آنها خواسته نظرشان را درباره آن بدهند.

 * گفته می شود در حاشیه اجلاس سالانه حزب موتلفه، برخی اعضای این حزب دیداری خصوصی با هاشمی رفسنجانی داشته اند که در این دیدار آقای هاشمی سخنانی را گفته که هیچکدام از حاضران در جلسه حاضر به انتشار آن نشده اند. سایت هاشمی رفسنجانی هم این سخنان را منتشر نکرده است.

 * شنیده ایم مسوولان مجلس شورای اسلامی دستگاهی را طراحی و نصب کرده اند که در صورت حضور نمایندگان در صحن علنی وعدم شرکت در رای گیری، نام نماینده اعلام می شود. یکی از مشکلات مجلس هشتم حضور نمایندگان در صحن علنی و عدم شرکت در رای گیری است.

  *با گذشت بیش از 4 ماه از سال 90، دولت هنوز بودجه فرهنگی وزارتخانه ها و دستگاه ها را ابلاغ نکرده است . عدم ابلاغ بودجه فرهنگی برای برخی وزارتخانه ها به ویژه وزارت ارشاد و استانداری ها مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

 *در سال گذشته بخش قابل توجهی از بودجه مساجد توسط دولت به نمایندگان مجلس داده شده است. مسوولان مساجد کشور از کارشکنی برخی مسوولان دولتی و تاخیرهای غیرقابل توجیه در پرداخت بودجه مساجد و همچنین پرداخت غیر قانونی آن به نمایندگان مجلس به منظور اهداف انتخاباتی، به شدت ناراحت و گلایه مند هستند.

 *غیبت های وزیر علوم و وزیر بهداشت در جلسات شورای اسلامی کردن دانشگاه ها که بیش از یکسال از عمر آن می گذرد باعث اعتراض اعضای این شورا شده است. شنیده ایم که آقای دانشجو تاکنون 4 جلسه و خانم دستجردی اصلا در این جلسات شرکت نکرده است.

 *یکی از اعضای جریان انحرافی در جلسه ای گفته است با شناختی که ما از آقای احمدی نژاد داشتیم تصمیم گرفتیم موضوع  تفکیک جنسیتی را در فضای رسانه ها و دانشگاه ها داغ کنیم و سپس در برهه ای که دکتر وارد صحنه می شود ما بهره خود را از این قضیه ببریم که بردیم.
 
* اخبار هشت و سی در معرفی عامل حملات تروریستی در نروژ، وی را فردی محافظه کار، وابسته به جناح راست و در نهایت اصولگرا معرفی کرد!

 *شنیده ایم جریان انحرافی و جریان فتنه در صدد مطرح کردن فردی برای استانداری فارس هستند که وی از نیروهای جاسبی و از حامیان هاشمی رفسنجانی است. این دو جریان تاکنون توانسته اند حمایت چند تن از نمایندگان استان فارس را نیز به دست آورند.

 * آقای احمدی نژاد در همایش سراسری مدیران وزارت اطلاعات که هفته گذشته برگزار شد شرکت نکرد. در سالیان گذشته وی به عنوان سخنران اصلی این همایش حضور داشت.

 * رد پای برخی اعضای جریان انحرافی که سوابقی در مدح مدیریت رضاخان و ترویج شعار مکتب ایرانی و پان ایرانیستی دارند، در قاچاق اشیای عتیقه به خارج کشور دیده می شود. تاکنون گزارش های عدیده ای در این باره توسط دستگاه های نظارتی تهیه شده است.

 * شنیده ایم هیات رئیسه مجلس قصد دارد اسامی نمایندگانی را که در مجلس دو- دو می کنند به صورت رسمی اعلام کند.

* گفته می شود حریم شکنی های سریال ساختمان پزشکان در اختلاط زن و مرد وشکستن حریم محرم و نامحرم باعث شده است در روزهای اخیر طومار های اعتراض آمیزی از سوی حوزه های علمیه و متدینین در شهرهای مختلف علیه مدیریت صداوسیما تهیه شود.

 * علیرغم انتشار خبر حضور مجری جین پوشی که با شلوار سفید شده و پاره در یک برنامه زنده تلویزیونی اجرای آن پرداخت، مدیران صدا و سیما برخوردی با این مسئله نداشته اند و مجری مزبور هنوز به اجرای خود ادامه می دهند. معلوم نیست با  ادامه این تساهل ها، در آینده ای نزدیک مجریان با چه پوششی در برنامه ها حاضر می شوند.

 * بسیاری از مخاطبان در تماس با مشرق ، از سازمان بازرسی کشور خواسته اند درباره تولید و پخش یک رپرتاژآگهی چند قسمتی درباره مدیر عامل منطقه آزاد کیش وارد عمل شود. در هفته گذشته یک رپرتاژ آگهی چرخ نکرده پرچرب از مدیر عامل کیش از تلویزیون پخش شد که علاوه بر هزینه های هنگفتی که از جیب بیت المال برای پخش و تبلیغ این آقای جدید الورود به هدر رفته بود به شعور مخاطبان هم توهین شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    خیلی جالبه همین جوری از رو هوا در مورد رمان آقای ابطحی هم اظهار نظر می کنید.
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    مجری جین پوش....بس کنید بابا..خندمون گرفت. کسی تره هم خرد نکرد واسه این اراجیفتون و حسابی به سوزش افتادین که اینجوری دوباره مطرح می‌کنید...صد بار دیگه هم بزنید.
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    (اخبار هشت و سی در معرفی عامل حملات تروریستی در نروژ، وی را فردی محافظه کار، وابسته به جناح راست و در نهایت اصولگرا معرفی کرد! من خودم توی صداوسیما کارمیکنم واتفاقا بخش خبر متاسفانه اینجاهم ادمهای مغرض و عوضی که یا ااصلا اعتقادی به نظام ندارند ویا جنبش سبزی هستند نفوذکردند !!!
  • م ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    ‌یه مشت توهم سازی که به خورد ملت میدید.
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    یعنی اخبارتون اینقدر غیرواقعی و غیرقابل باوره که یه بچه دوساله هم می فهمه خیلی احمق و دروغگو هستید
  • lpsk ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    صداوسیما به اندازه کافی کسل کننده و ...هست بیشتر از این گیر ندهید... حجابش که کامله حاله به نوع پوشیدنش گیر میدید.
  • سید ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    به ظاهر عدم شرکت آقای احمدی نژاد در همایش سراسری مدیران وزارت اطلاعات ادامه عدم تمکین ایشان از حکم مقام عظمای ولایت در ابقاء آقای مصلحی در وزارت اطلاعات میباشد.
  • حامدی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    گفته می شود، شنیده ایم مصداق بارز تهمت و غیبت است که البته اگر اسم هم نبریم ضمیر مرجع خود را پیدا می کند کار روزانه همه ما شد مطالبی از این دست خواندن. ما مسخر همه آدم های سیاسی شده ایم. چرا انسانهای عمیق و پر مغز در این فضا قلم نمی زنند من نمی دانم!
  • فرخ ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    خیلی اخبارتان وقیحانه و حتی ساده لوحانه بود... واسه مشرق متاسفم...
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    دمتون گرم اخبارش بیسته
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    فقط چرندیات . . . 4 تا خبر به درد بخور بزنید 4 نقدی . مقاله . . . مشرق همش شده خبر زرد
  • سارا ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    تا به چی بگی وقیح!!!! اخبار کوتاهتون خبلی جالبه
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    عمدا کسل کننده اش کرده اند تا مردم به ماهواره روی بیاورند .
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    عاقل به یک اشاره غافل به یک مناره
  • زهرا ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    محض اطلاع مستر ابطحی از من هم در مورد این کتاب سوال کردند ...! دختری در سال 88 ...
  • دبیری نژاد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    اقای راستی نام فرد مورد نظر جریان انحرافی و جریان فتنه نیست؟!
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    به شدت دعا می کنم خاتمی رئیس جمهور بشه.. حداقل این تنش ها با غرب کم بشه...این قدر تلفات ندیم..
  • عبدالله ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    ازچه موقع ازاسلام وتعالیم ان حرف زدن شده اراجیف
  • مرتضي ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    خاتمي يعني چه؟ چه نيازي به آمريكا داريم تنش با آمدن خاتمي از بين نميره فقط ما خفت ميخوريم و به آنان باج مي دهيم
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    خدا بخواهد خواهرت از آن مجري تقليد ميكند جين ميپوشد پاره ميپوشد من تو خيابان ميبينم پاره ميكنم.اي بي غيرت
  • مرتضي ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    مستر ابطحي خاتمي تارخ گذشته شده ايد
  • علی ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    1- هرکس که با شما نیست وابسته به جریان فتنه ویا انحراف معرفی وهنگام چسباندن برچسب هیچ ابائی از رعایت احکام شرع ندارید. اینقدر برای خشنودی دیگران دنیا وآخرت خودرانابود نکنید. 2- اگرکسی کمی اهل تحقیق و بررسی بدون حب وبغض باشد متوجه خواهد شد خاتمی چقدر در احیاو معرفی اسلام ناب محمدی خدمت کرد واگر مشتی دنیاپرست شیطنت نمیکردند شاید امروز بعنوان دبیرکل سازمان ملل افتخاری برای ایران واسلام خصوصأ شیعه کسب میشد .
  • فرخ ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    آقا مرتضی شما دوره ی خاتمی رو یادت نمی آد. من اگه در مورد خاتمی بنویسم مثل همیشه مشرق سانسور می کنه متاسفانه...
  • روشنگر ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    خود تو که این نظر رو دادی سمبل بی غیرتی هستی. خدا به نوامیس تو و امثال تو رحم کنه.
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    0 0
    ما هم دعا میکنیم ایشالا ایشون برگردن و کشور رو از این گردابی که دچارش شدیم نجات بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس