خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

 *یکی از کاندیداهای احتمالی وزارت نفت در ایام تعطیلات مجلس از تعدادی نمایندگان در یک هتل 5 ستاره در مشهد پذیرایی ویژه به عمل آورده است. یکی از وابستگان به جریان انحرافی که در این مراسم حضور داشته به این کاندیدای احتمالی گفته ما حداقل 100 رای در مجلس داریم و با کمی دست و دلبازی به آرای لازم خواهیم رسید. گفتنی است جریان انحرافی همواره یک نگاه معامله گونه به مجلس داشته است.
 
*گفته می شود اخیرا برخی سرمایه داران وابسته به حزب کارگزاران سازندگی، سرمایه های خود را به مالزی منتقل کرده اند.
 
*شنیده ایم حدود سه ماه است که رئیس جمهور در جلسات هدفمندی یارانه ها به صورت کامل شرکت نکرده است. وزارتخانه های کلیدی نفت، بازرگانی، نیرو، صنایع و رفاه هم فاقد نماینده در جلسات هستند.
 
*برخی نزدیکان جریان انحرافی که بعد از برخورد قضایی با عناصر این جریان در وضعیت دشواری بسر می برند درصدد هستند با گرفتن پست هایی خود را از اطراف این جریان دور کنند. در همین زمینه یکی از پیاده نظام های این جریان تلاش دارد استانداری یزد را از طریق لابی هایی به دست آورد.
 
*دکتر احمدی نژاد که گفته می شد برای رهایی از فشارهای کاری، به توصیه پزشکان آب درمانی و رفتن به استخر را آغاز کرده است کماکان این برنامه را ادامه می دهد.

 *شنیده ایم در سفر رحیمی  معاون اول رئیس جمهور و هیات 100 نفره به عراق، مقامات عراقی از تاخیر پروژه های ایرانی به ویژه دو نیروگاه شهرک صدر گلایه مند بودند. به گفته مقامات عراقی شرکت های ترکیه ای در این زمینه خوش قول تر از ایرانی ها هستند بطور مثال آنها ساخت هتل هایی 5 ستاره را زودتر از موعد مقرر و در یک دوره 10 ماهه تحویل عراق داده اند.

*شنیده ایم به تازگی بازیگر اصلی یک فیلم ضد دینی و مستهجن که صحنه های سیاه و غیرواقعی از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته است، بازداشت شده است. این فیلم مورد استقبال شدید جشنواره های غربی واقع شده است. یک شرکت استرالیایی از سرمایه گذاران این فیلم بوده است.
 
*گفته می شود (م-ع) از اعضای بنیاد باران که فرصت شش ماهه مطالعاتی از سوئیس دریافت کرده بود، به دلیل شرکت در انتخابات نهم مجلس از سفر به سوئیس انصراف داد.
 
* شنیده ایم که رئیس جمهور هفته گذشته برای زیارت آستان پرفیض و رحمت امام هشتم(ع) به همراه خانواده یک سفر غیر رسمی و سه روزه به مشهد مقدس داشته است.
  
* محمد نوری زاد پس از آزادی از زندان دیدارهایی با خاتمی و صانعی داشته است. صانعی به اصلاح طلبان پیغام داده از نوری زاد استفاده ویژه کنید.
 
*سازمان غیر قانونی مجاهدین انقلاب از اول اردیبهشت ماه فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است. علیرغم آنکه تاج زاده به ظاهر اعلام تحریم حضور در انتخابات مجلس را کرده اما فعالیت های سازمان در استان ها در حال گسترش است.
  
 *بر اساس برخی آمار حدود 2 میلیون ایرانی مقیم خارج کشور در طرح هدفمندی یارانه ها ثبت نام کرده اند که اکثر آنها نیز یارانه دریافت می کنند.

* شنیده ایم یکی از شهرداران مطرح کشور به بهانه آنکه رئیس جمهور آینده باید سه سال را با مجلس نهم کار کند، ستادهای انتخاباتی خود را برای مجلس در سراسر کشور آماده و جلسات انتخاباتی اش را به ویژه در استان تهران و خراسان رضوی، شمالی وجنوبی آغاز کرده است.
 
* یکی از مجریان جنجالی این روزهای تلویزیون در آخرین اجرای خود با شلوار جین که زانوان آن نیز سفید و پاره شده بود به اجرای برنامه پرداخت. متاسفانه این خانم جنجالی با چادر برنامه های خود را اجرا می کند.
 
*یکی از هفته نامه های استان کرمانشاه با انتشار رپرتاژی از یکی از دراویش، وی را شخصیتی محبوب در سراسر کشور که در برابر نظام می ایستد معرفی کرده است.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • آذر ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    اگر با چادر برنامه اجرا مي كند شما از كجا شلوارش را ديديد
  • k-1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    امان از ضرغامي. ممنون از مشرق
  • وحید ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    شب عید هم این شلوار را پوشیده بود
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به آذر: همين بحثه كه ميخان چادر رو بد جلوه بدن ميان بي حجابي كرده وبا بدسر گذاشتن و شل وول كردنش از عمد! تا پوشش اصلي چادر رو مضحكه كنه ؟!متوجه نيستي؟
  • م ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    چه قدرآدم بایدچشم چرون و کثیف باشه که اززیرچادرشلواراین خانمو دیده!!!!!!!!!
  • محمد جواد ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    دوستان مطالب بالاترش را فراموش کردید چسبیده اید به این مجری؟
  • فرشته ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام.اولا که شلوار جین هیچ اشکالی نداره.دوما ایشون کاملا خانم باحجابی هستن.من خودم اون برنامه رو دیدم وقتی پارگی شلوار ایشون در حدی نیست که بدن نما باشه پس هیچ مشکلی نباید بوجود بیاد. گیر الکی ندید لطفا!
  • k-1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مگه چادر به شلوارش چسبيده يه لحظه كنار رفته اينام ديدن
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    شلوارش پیدا بود چون وقتی روی صندلی نشسته بود چادرش را کنار زده بود و مانتوی او نیز کوتاه بود هرکس برنامه را دیده باشد متوجه شده است
  • امين ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به نام حي سبحان سلام "شنیده ایم حدود سه ماه است که رئیس جمهور در جلسات هدفمندی یارانه‌ها به صورت کامل شرکت نکرده است. وزارتخانه‌های کلیدی نفت، بازرگانی، نیرو، صنایع و رفاه هم فاقد نماینده در جلسات هستند." متنفرم از پرونده‌سازی‌هاتان. از یک کلاغ، چهل کلاغ کردنهاتان. از بی‌تقواییهاتان. از هردمبیلی ادعا کردنهاتان. از برچسب زدنهاتان. از بولد کردنهای بی‌اساستان. از های‌لایت کردنهاتان. از زوم کردنهای احمقانه‌تان. از جدی گرفتن داستانهای خودساخته‌تان. از یک طرفه قاضی رفتنهایتان. از بولتنهای کشکی‌تان. از دلهای سنگی‌تان. از افشاگریهاتان. از خود «شرلوک هولمز» پنداری‌هاتان. از منابع موثقتان که نمی‌خواهند نامشان فاش شود. اميدوارم تائيدش كنيد/ يا علي مددي
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    چون لاي چادرش رو باز مي ذاره،
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خدا به داد محمود برسه فردا هزار حرف پشتش میزنند؛ وای رفت مشهد کار مملکت رو ول کردش و... وای رفت مشهد به روحانی ها سر نزد .... وای رفت مشهد پنهانی رفت و دیدار با مردم نداشت ... وای رفت مشهد با پول بیت المال ... وای رفت مشهد ولی ماندیدیم بره زیارت حرم امام رضا (ع) .....وای رفت مشهد .....(شما بگید )
  • بچه دهاتی ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مثلا با چادر برنامه اجرا میکند اما بازم با چادر از در صدا سیما خارج میشود.
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خجالت بکشید نشستید سر مانتو و چادر و لباس این مجری اینطوری حرف میزنید
  • سوتك ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    طرف هر روز براي فرار از شنود مي‌ره تو استخر جلسه مي‌زاه بعد براي رد گم كردن مي‌گن رفته آب درماني
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ببخشید حتما باید جای خاصی معلوم باشه تا اشکال داشته باشه؟!!!
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ایشان هرطور میخواهد لباس بپوشط به شرط انکه1جلوی دوربین ظاهر نشود 2ان چادر را از سرش بردارد
  • حمید رضا ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    از دید شما به عنوان یک خانم اشکال نداره برا من پسر 21 ساله کلی اشکال داره
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    باهوش او طوری چادر سر میکنه که همه اون لباسهای مسخره اش راببینند
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به 2 میلیون نفر مقیم خارج یارانه می دن!! این یعنی خودکشی اقتصادی!!!...
  • مرتضي ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    البته كسي كه اينطوري لباس مي‌بوشه، بي‌شك مريضه، پس حتما خودش براي اينكه بقيه ببينند يه كارايي مي‌كنه!
  • شكيبا ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سود اقتصادي پوشاك موجود در بازار را بازاري ها وكليه دست اندر كاران مي برند.
  • مرتضي ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    متاسفانه اين حرف كاملا درسته و الان سياست صدا و سيما كاملا دراين جهت است. مثلا توي فيلم‌هاشون يه جا خانمه چادريه، يه جا بي‌چادر؛ هر وقت هم كه كار داشته باشه بيدشك چادر دست و پا گيره و بايد لوله كنه و بندازه كنار يا بكنه توي كيفش و خيلي چيزهاي ديگه. شك ندارم كه اينا همش برنامه‌ريزي است.
  • مرتضي ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مي‌خوام بگ تلويزيون صاحاب نداره و هركي هركاري دلش مي‌خواد توش مي‌كنه، مي‌بينم اينطور نيست. اگه اينطور بود، الان آقاي يامين‌پور توي تلويزيون بود؛ اين همه سريال و فيلم ضدديني و مروج شيطان پرستي هدفمند از تلويزيون پخش نمي‌شد؛ اينطور همت آقايون بالا نبود كه توي برنامه كودك، بي‌حجابي و اباهي‌گري را به بچه‌ها ياد بدهند و ... من كه اين چيزها را بدون برنامه‌ريزي نمي‌دونم. راستي! تا حالا كسي ديده توي شب‌هاي بزرگ مذهبي در بين اين همه رقص و اواز و بزن و بكوب، يه آدم درست و حسابي ﴿نه خواننده‌ها و هنرپيشه‌ها و مجري‌هايي كه اكثرا وضعشون از اين خانمه هم بدتره﴾ را بياورند تا در مورد فضايل ائمه، سخنانشون، كردارشو و خواسته‌هاشون حرف بزنند؟! همش چرت و پرت؛ همش رقاصي! حالم از ضرغامي به هم مي‌خوره!
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    منظورتون از بدن نما چیه؟؟؟؟ اینه که بدنش معلوم باشه؟؟؟ اگه اینطور باشه که باید توی bbc,pmc,manoto1 2 ,اینطور شبکه ها برنامه اجرا می کرد. مگه کانال فشنه که این مدلی لباس بپوشه؟؟؟ایشون کلا مجری دردسر سازی هستن.ای کاش زودتر از tv ایران میرفت
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    جک گفتیا..یه ذره فکر کن بعد نظر بده ...مگه نمیشه شلوار کسی که چادر سرشه رو دید؟؟؟؟
  • باران ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام مجری کی بوده؟
  • علي ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    چرا سايت شما مشرق ، از سياست خارجي بي برنامه و تعطيل چيزي نميگه ، چرا از بصيرتهاي بي نتيجه چيزي نميگه؟ ، چرا از سيلستها و برنامه هاي اقتصادي چهارم وپنجم و سند چشم انداز تعطيل شده مطلب چيزي نمي گوئيد ؟و چرا و چرا ؟
  • سعید ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    واقعا چه مملکت بی ظرفتیه دنبال چه چیزهایی هستیم
  • آذر ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به ناشناس چرا نميپرسيد اين پوشاك از كجا مي آيد اگر اين پوشاك ايراد دارد در بازار جمهوري اسلامي چرا خريد و فروش ميشود. چه كساني وارد كننده هستندو چگونه وارد ايران اسلامي مي شوند.ايراد گرفتن به پوشاك در واقع انحراف اذهان از اصل موضوع يعني وارد كننده هاو كساني كه از واردات وفروش سود مي برند است. مانتو ها مگر توسط توليديهاي موجود در ايران اسلامي توليد نمي شوند.مگر طراحان ايراني اين مدلها را طراحي و ارائه نمي كنند.سود ها را كسان ديگري مي برندو در حاشيه امن اقتصادي قرار دارند و ناسزاها را ديگران بايد بشنوند .خدا را شكر هيچوقت هم خبري از از بحث منطقي نيست (به شهادت نظرات ارائه شده
  • زهرا ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خودمونیم یکی دیگه شلوار پاره رو صراحی میکنه ، یکی دیگه میپوشه ،یکی دیگه بدون اهمیت دادن به حرف من و شما داره برنامش رو می سازه و اصلا این چیزا براش مهم نیست.... اون وقت ما داریم جنگ و دعوا میکنیم!!! خنده داره
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    اسمش رو نمیگن اما این خانم مجری نامداری هستن!
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خانوم (آ_ن)در برنامه (ج_م)
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    ای گل گفتی
  • ع ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    اگه میشه عکس شلوارش رو بذارین تا ببینیم چقدر کارش قبیح بوده!
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خجالت نمیکشید؟؟ شنیده ها؟ مولا علی می فرمایند شنیده ها باطل و دیده ها حق است. ان دنیا چه جوابی دارید بدهید؟؟ مسلمانی به ریش،یقه بسته و موهای ژولیده نیست...!
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام دوباره.منظور من از بدن نما این بود که واقعا شلواره پاره باشه اون پاره نبود فقط توش پوسیدگی وجود داشت.مطمئنا اگه حتی یک ذره از پای ایشون مشخص بود من اولین نفر اعتراض میکردم.منظور منو بد برداشت نکنید!
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    از اینکه کار زشت را محکوم می کنیم خجالت بکشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد !!!!!!!!1
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    هموطنان بیکار و سرگرم من!!!!!
  • یاس ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    بیچاره شاید پول نداره یه شلوار بخره خب مجبوره با این گرونی با همون شلوار پاره بیاد سر اجرا .درک داشته باشین
  • در جواب علی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    در پاسخ به علی که گفتن چرا مشرق به مسائل سیاست خارجی و برنامه های اقتصادی اینا نمیپردازه باید بگم که اینا اونقدری تخصص ندارن که بخوان به چنین موضوعات مهم و حیاتی بپردازن. سایت زرد تعریفش چیه؟ همین که عکس های اینترنتی و خبر های خاله زنکی و حرفهایی که تو مجله های زرد چاپ میشه اینجا تو سایت منتشر میکنن. آدم اقتصاد دان و سیاست شناس و تحصیل کرده اگه داشتن که این مطالب رو منتشر نمیکردن. دنبال جو سازی نبودن. 4 تا حرف و انتقاد رو حساب کتاب میزدن و ازش دفاع میکردن... نه این حرفهای صد من یه غاز که فقط خوراکه چند ساعت یا نهایتا یک روز سایته تا بازدید جمع کنه. خلاصه پرداختن به اون موضوعات سواد و آدم با سواد و متخصص میخواد که بعید میدونم چنین افرادی در چنین جاهایی پیدا بشه...! یا علی
  • بنده ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    این خانم مجری آبروی هرچی زن مسلمان و مذهبی رو برده، واقعا حالم ازش بهم می خوره واقعا باید دست مریزاد گفت به صدا و سیما، که اگر فرهنگ چادر را درست نمی کند، خراب هم می کند ....
  • ناشناخته ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    اين خانم مجري اعدام بايد گردد
  • ع چ ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    واي يعني از اول انقلاب تا حالا مسئولين مملكت ما يا فتنه كار بودن يا انحرافي ، ببينيم تق مسئولان فعلي مملكت ما كي در مياد خدا كنه حداقل جزو قوم لوط يا قوم ثمود نباشند البته گوساله پرستي سامري اين روزا زياده و همه به اون قسم مي خورن
  • ع چ ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    مگم اين اقا يا خانم ناشناس جزو ارباب جمعي كدوم فرقه يا مذهبيه كه كلا بيكاره و صبح تا شب ميشينه تا پاسخ برا نوشته تهيه كنه احتمالا از طريق همين را ارتزاق ميكنه خوب خدا قبول كنه ما كه بخيل نيستيم
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    ... پر از اين نكته هاست فقط چشم باز ميخواد
  • * ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    درسایت شماآزادی بیانی دیده نمی شه، طاقت شنیدن حرف حساب ر ندارید
  • امير ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    نه بــــــــابـــــــــــــــــــا...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    اسکلا لاریجانی رفته مشهد نه احمدی نژاد
  • مهدی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    کاش یکی هم بابا نه نه منو می برد مشهد گه تا حالانرفتن
  • م ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    قابل توجه ناشناس: ازنظرشماجنسی نگری مساویه بامسلمانیه، براتون متاسفم که امثال شمااسم اسلام رخراب کردین
  • ناشناش ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    جان من کیه مردم از فضولی؟
  • رز آبی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    0 0
    واقعا براتون متاسفم که اینهمه وقت گذاشتین و در مورد شلوار مجری حرف می زنین..حالم از این همه تعصب خشک و بیجا بهم می خوره..
  • وحید ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام با شما موافقم کلا سیما در فیلمها چادری ها رو آدمهای با عرض معذرت دست پا چلفتی،ساده، احسلاساتی، بی منطق، نادار، مذهبی ساده لوح، نشان مییدهد
  • مهدی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    در روزگار کوروش کبیر ودر زمان کحمود کبیر بیکاری بیداد میکنه هزار تا بلا سر مردم دار میاد خوشحالیم و خجسته که شلوار مجریمون پارست ....
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    0 0
    اقا همش تقصیر انگلیسیاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس