حدادعادل: تهاجم فرهنگی وقتی به وجود می‌آید که فرهنگ درون‌زا و داخلی دچار مشکل شده باشد که در این صورت فرهنگ جایگزین با عنوان تهاجم فرهنگی به کشور نفوذ می‌کند.

تهاجم فرهنگی حاصل مشکل فرهنگ دورن‌زا و داخلی استگروه فرهنگی مشرق- غلامعلی حدادعادل درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره ولنگاری فرهنگی، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری دغدغه بسیار مهمی است و مقصود و مراد ایشان از ولنگاری فرهنگی بی‌تفاوتی و بی‌اعتناعی برخی مسئولان نظام به خطر تهاجم فرهنگی است. به گزارش صبا، وی با گلایه از عملکرد برخی نهادهای فرهنگی و فقدان تفکر واحد در این زمینه توضیح داد: این خونسردی و بی‌اعتناعی برخی مسئولان باعث شده است که فرهنگ کشور مورد هجمه قرار گرفته و وارد سیلاب نفوذ فرهنگی دشمن شود که باید در این زمینه اندیشه‌ای کرد.

به گزارش صبا، حدادعادل ادامه داد: تهاجم فرهنگی وقتی به وجود می‌آید که فرهنگ درون‌زا و داخلی دچار مشکل شده باشد که در این صورت فرهنگ جایگزین با عنوان تهاجم فرهنگی به کشور نفوذ می‌کند، بنابراین توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    فرهنگ را وارد سیلاب نفوذ کرده یا سیلاب نفوذ را وارد فرهنگ کرده؟
  • یک اطلاعاتی سابق ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    چند سال است که همه نگران وضع فرهنگی هستند اما هر روز بدتر از دیروز میشویم. چرا؟؟ یک علامت سوال بزرگ در ذهن ها است که چگونه بزرگان هم حریف منحرفین نمیشوند
  • سام ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    چرا استیضاح نمیکند مجلس. من با این سخن برخی موافقم که انگلستان سالهاست در فرهنگ ایران و فضای فرهنگی ایران نفوذی گذاشته و درپی شدت استفاده از این نفوذ است. ریشه یک کشور فرهنگ آن کشور است. ریشه را زده بی پدر
  • امیر ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    شما خودت هم خیلی مسئولی جناب حداد عزیز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس