دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی با بودجه‌های فرهنگی که در اختیار دارند، می‌توانند در بخش سینما و تلویزیون فضای مطمئنی را برای فعالان این نوع سینما در داخل کشور فراهم کنند.

حمایت از آثار استراتژیک با موضوع مقاومت در اولویت قرار بگیردگروه فرهنگ و هنر مشرق- پرویز شیخ طادی کارگردان سینمای کشورمان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با ولنگاری فرهنگی، گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی با بودجه‌های فرهنگی که در اختیار دارند، می‌توانند در بخش سینما و تلویزیون علاوه بر حمایت گسترده‌تر از آثار استراتژیک به ویژه با موضوع مقاومت، متولی بخش جهانی فیلم‌هایی با این رویکرد شوند و فضای مطمئنی را برای فعالان این نوع سینما در داخل کشور فراهم کنند.

به گزارش صبا، مسلم است که سیاست‌های جشنواره‌های خارجی هیچ گاه منطبق با سیاست‌ها و اهداف جشنواره‌هایی مانند جشنواره فیلم مقاومت نخواهد بود و آنها همواره سعی خواهند داشت، تولیدات و خروجی‌های جشنواره‌های ما را محدود کرده و از عرضه بین الملل دور نگه دارند. لیکن می‌توان با برنامه‌ریزی و تعاملات دستگاه‌های فرهنگی، راه بهینه‌ای برای حل این مشکل در اکران‌های جهانی پیدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس