اگر متولیان امور فرهنگی فروتنانه از دانش کسانی که در عین حال از فعالان حوزه انقلاب و مقاومت به حساب می‌آیند استفاه کنند، قطعا گذر از این بحران به سهولت انجام خواهد شد.

متولیان فرهنگ از دانش فعالان حوزه انقلاب استفاده کنندگروه فرهنگ و هنر مشرق- هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره ولنگاری فرهنگی، گفت: متولیان امور فرهنگی به ویژه در حوزه سینما باید نسبت به آثار تولیدی در این حوزه دقت عمل بیشتری داشته باشند، زیرا در صورت نادیده گرفتن این تذکرات، جامعه اسلامی ایران، دوران بحرانی و متشنجی را پیش رو خواهد داشت. اگر متولیان امور فرهنگی فروتنانه از دانش کسانی که در این حوزه فعالیت دارند و در عین حال از فعالان حوزه انقلاب و مقاومت به حساب می‌آیند استفاه کنند، قطعا گذر از این بحران به سهولت انجام خواهد شد.

وی افزود: به نظر می رسد برای رهایی از ولنگاری فرهنگی تبعیت از یک هدف مشخص و حرکت در یک مسیر واحد که بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی طراحی شده باشد یک ضرورت انکار ناپذیر است. دستگاه‌های فرهنگی به‌جای گرفتار شدن در دام برخی اندیشه‌ها و تفکرات غیر انقلابی و التقاطی می‌بایست با اجرای برنامه‌ها و تولیدات منطبق بر نیاز نظام جمهوری اسلامی در جهت تحکیم پایه‌های انقلاب و فرهنگ اصیل کشورمان قدم بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    مگر الان فرهنگ آرامی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس