آیین تجلیل از یکی از شهدای اهوازی فتح خرمشهر با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای اهواز انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، در آیین معنوی با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا از شهید کریم (حسن) دغاغله از شهدای اهوازی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که در فضایی معنوی و آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد جمعی از خانواده‌های شهدا از جمله خانواده سردار شهید سید طاهر موسوی و خانواده شهید عبدالکریم نعامی و همچنین جمعی از دوستان شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) حضور داشتند و یاد شهید دغاغله را گرامی داشتند.

حجت الاسلام عباس بسی خاسته، از روحانیون خوزستانی و کارشناس مذهبی صدا و سیمای مرکز خوزستان در این آیین در سخنانی یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ داشت و به شهید کریم (حسن) دغاغله ادای احترام کرد.

در این برنامه که جمعی از جوانان اهوازی از محلات مختلف از جمله کوی سعدی، چهار راه ابوذر (زند)، کوی ابوذر (حصیرآباد)، گلستان و منبع آب حضور داشتند، سیدعباس موسوی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و آزادی خرمشهر و برادر سردار شهید سید طاهر موسوی نیز در سخنانی به بیان خاطراتی از عملیات بیت‌المقدس پرداخت.

حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در آیین تجلیل از شهید کریم (حسن) دغاغله از شهدای اهوازی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نیز ابتدا شعری زیبا را در وصف امام زمان (عج) خواند و سپس مرثیه سرایی کرد.

در پایان این برنامه نیز از سوی هیئت رهروان شهدای خوزستان لوح یادبودی به خانواده شهید کریم (حسن) دغاغله از شهدای اهوازی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اهدا شد و از آنها تجلیل به عمل آمد.

شهید کریم (حسن) دغاغله در سال 1341 در منطقه آخرآسفالت اهواز به عنوان دومین فرزند خانواده پا به عرصه وجود نهاد.

با آغاز تهاجم دشمن بعثی به ایران اسلامی به صف رزمندگان اسلام پیوست و در تاریخ سوم خرداد سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در خونین شهر شربت شیرین شهادت را نوشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس