بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سیدعلی‌اکبر، سیدحسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده دارفانی را وداع گفت و در بهشت میهمان فرزندان شهیدش شد.

به گزارش مشرق،این بانوی مومن که سه فرزند خود را در راه اسلام فدا کرده بود از مهرماه سال 1359 چشم انتظار بازگشت فرزند شهیدش سید احمد بود که در روزهای مقاومت خرمشهر جاویدالاثر شد.

بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده سال 1302 در شوشتر دیده به جهان گشود و شنبه هشتم خرداد ماه سال 1395 هجری خورشیدی در سن 93 سالگی به دیار باقی شتافت.

آن مرحومه یک ماه آخر عمر خود را در اصفهان سپری کرد و در آن شهر دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر پاک و مطهر مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده به خوزستان منتقل شده و در این استان آرام می‌گیرد.

مرحومه جزایری زن عموی شهیدان جهان آرا نیز است و سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا فرمانده سپاه خرمشهر نیز در دامان ایشان پرورش یافت زیرا در آن زمان با هم در یک خانه زندگی می‌کردند.

شهید سید احمد نعمت‌زاده که در روزهای مقاومت خرمشهر در مهرماه سال 1359 هجری خورشیدی شهید و جاویدالاثر شد، شهید سید علی‌اکبر نعمت‌زاده که در عملیات بیت‌المقدس و آزاداسازی خرمشهر در سال 1361 به شهادت رسید و شهید سید حسین نعمت‌زاده نیز در سال 1361 در تپه دوقلوی کربلای فکه شربت شهادت نوشید.

مرحوم سید کاظم نعمت‌زاده یکی دیگر از برادران شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده است که در روزهای مقاومت خرمشهر حضوری چشمگیر داشت نیز سال 1383 در حالی که برای نماز مغرب خود را آماده می‌کرد در شبستان مسجد جامع خرمشهر همان‌جایی که در آن آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان می‌داد دعوت حق را لبیک گفت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس