مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی و آیت‌الله سیدعباس ابوترابی و همچنین تجلیل از شهدای آزاده منا و مدافع حرم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به مناسبت سالگرد ارتحال سید آزادگان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی و پدر بزرگوارشان آیت‌الله سید عباس ابوترابی، مراسم گرامی داشت این دو فقید سعید و همچنین یادواره شهدای آزاده فاجعه منا و شهدای آزاده مدافع حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به ابعاد فاجعه منا و فداکاری و ایثار مدافعان حرم اهل‌بیت (ع)، در این مراسم یاد و خاطره 10 شهید آزاده که در فاجعه منا و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به شهادت رسیده اند نیز گرامی داشته می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه 9 خرداد از ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنری به آدرس خیابان حافظ تقاطع خیابان سمیه و هم‌زمان در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، قم، خوزستان، آذربایجان‌شرقی و همدان برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس