کد خبر 568726
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۶

همزمان با آغاز دور جدید حملات گسترده دو گروه ترویستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده به مناطق جنوبی شهر حلب، منابع رسانه ای تصاویری از لحظه پرواز موشک شلیک شده از سوی رزمندگان حزب الله بر فراز مناطق تحت استقرار تروریستها و فرار انها را منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با آغاز دور جدید حملات گسترده دو گروه ترویستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده به مناطق جنوبی شهر حلب، منابع رسانه ای تصاویری از لحظه پرواز موشک شلیک شده از سوی رزمندگان حزب الله بر فراز مناطق تحت استقرار تروریستها و فرار انها را منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1520713_400_300}

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده خبرنگار شبکه تلویزیونی ماهواره ای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در معیت گروهی از تروریستهای القاعده در حال تهیه گزارشی از آخرین تحولات میدانی جنوب حلب است که ناگهان با شنیدن نفیر موشک شلیک شده از سوی حزب الله از مقابل دوربین در حال ضبط تصاویر فرار می کنند. موشک شلیک شده معروف به فیل می باشد که دلیل اطلاق این اسم به صدای ان در هنگان اصابت به هدف و حجم تخریب گسترده آن باز می گردد. انتشار این تصاویر دستمایه تمسخر گسترده تروریستها شده است. گروههای القاعده و ارتش آزاد تنها دو ساعت پس از اعلام آتش بس از سوی سازمان ملل که مورد موافقت دولت سوریه قرار گرفته بود اقدام به آغاز هجوم سراسری به جنوب غرب شهر حلب کرده اند.

فیلم/اصابت موشک حزب الله بر فرار تروریستها و فرار آنها

فیلم/اصابت موشک حزب الله بر فرار تروریستها و فرار آنها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهزاد ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    مثل سگ می ترسن.
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    پ.ن پ.وایسن تا موشک بخوره تو سرشون!
  • امیر ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    موشک که اونطرف بود دادا... اگه تو شعاع 50متریشون هم میخورد تیکه تیکه میشدن... حالا تو چرا خودتون ناراحت میکنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس