کد خبر 568652
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

با گذشت سه روز از هجوم نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش به ایستگاههای چاه نفت و گاز "الشاعر" واقع در شرق استان حمص، منابع میدانی از پیشروی های گسترده این گروه در مناطق اطراف شهر تدمر خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت سه روز از هجوم نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش به ایستگاههای چاه نفت و گاز "الشاعر" واقع در شرق استان حمص، منابع میدانی از پیشروی های گسترده این گروه در مناطق اطراف شهر تدمر خبر داده اند.

پیشروی های خطرناک داعش در حمص+عکس

بنابر این گزارش، حملات داعش از دو مبدا بیابانهای دیرالزور و حماه آغاز شده که طی آن روز گذشته ایستگاه گازی و نفت الشاعر در شرق شهر تاریخی تدمر به اشغال تروریستها درامده بود. در این حمله بیش از 15 نظامی سوریه به شهادت رسیده و یک نفر نیز به اسارت عناصر داعش درآمده است. طی 24 ساعت گذشته نیروهای داعش با گسترش حملات خود مناطق بخش شرقی شهر تدمر را هدف قرار داده اند. با وخامت اوضاع در منطقه ستاد فرماندهی ارتش سوریه با اعزام سرتیپ سهیل الحسن فرمانده نیروهای ویژه "النمر" (ببرها) به منطقه در صدد اجرای عملیات پاتک سنگین علیه تروریستها بر آمده است. نظامیان سوری ماه گذشته با پشتیبانی گروههای هم پیمان شهر پالمیرا و قریتین را از اشغال داعش آزاد کرده بودند.

پیشروی های خطرناک داعش در حمص+عکس

پیشروی های خطرناک داعش در حمص+عکس

پیشروی های خطرناک داعش در حمص+عکس
پیشروی های خطرناک داعش در حمص+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    برای چی با انتشار عکس از منابع این نجاست های صهیونیست به منابعشون اعتبار میدید؟ توی عکس اولا که با توهین از نظامیان ارتش سوریه یاد شده.ثانیا تعداد شهدا و اسرا رو گفته بعد شما با استناد به همون مو به مو خبر زدید!
  • محمد ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    اشکال نداره بچه های سپاه وتیپ فاطمیون هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس