کد خبر 568707
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱

در حالی که رسانه های حامی تروریسم تکفیری با انتشار معکوس اخبار و تحلیل دولت سوریه را به کشتار غیرنظامیان در حلب متهم می کنند، اسناد متقن منتشره شده بنقل از رسانه های وابسته به گروههای تکفیری کذب ادعاهای آنها را برملا ساخته است.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که رسانه های حامی تروریسم تکفیری با انتشار معکوس اخبار و تحلیل دولت سوریه را به کشتار غیرنظامیان در حلب متهم می کنند، اسناد متقن منتشره شده بنقل از رسانه های وابسته به گروههای تکفیری کذب ادعاهای آنها را برملا ساخته است.

{$sepehr_media_1520649_400_300}

بنابر این گزارش، در این تصاویر استفاده گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از مناطق مسکونی بخش غربی حلب برای گلوله باران مناطق مسکونی تحت سیطره دولت سوریه در بخش مرکزی و شرقی این شهر کاملا واضح و آشکار است. عوامل شلیک موشک به صراحت در مقابل دوربین بخش رسانه های این گروه به گلوله باران محلات مسکونی حلب اعتراف کرده و در ویدئوی دیری که گروه جیش المجاهدین (ارتش آزاد) منتشر کرده از اعضای یک خانواده شامل پیرمرد و چند کودک خردسال برای شلیک خمپاره 120 به شهر حلب استفاده شده است. این در حالی است که در صورتیکه ارتش سوریه گرای محل شلیک این خمپاره ها را گرفته و اقدام به مقابله به مثل کند، رسانه های حامی تروریسم از کشتار بی گناهان و غیرنظامیان توسط دولت سوریه سخن به میان می آورند.

{$sepehr_media_1520655_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس