کد خبر 568666
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

منابع رسانه ای وابسته به تروریستهای تکفیری تصاویر جدیدی از عملیات انهدام ساختمان محل استقرار نیروهای ارتش وبسیج مردمی سوریه در محله "الزهراء" واقع در شمال غربی شهر حلب منتشر کرده اند. __ نسف اماكن تمركز النظام في حي جمعية الزهراء بحلب

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای وابسته به تروریستهای تکفیری تصاویر جدیدی از عملیات انهدام ساختمان محل استقرار نیروهای ارتش وبسیج مردمی سوریه در محله "الزهراء" واقع در شمال غربی شهر حلب منتشر کرده اند.

فیلم/تونل بمبگذاری شده تروریستها در حلب

بنابر این گزارش، گروه "كتائب فجر الخلافة" وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده با انتشار تصاویری از مراحل بمبگذاری و انفجار این تونل بمبگذاری شده که بیش از 5 ماه به طول انجامیده (همزمان با اعلام طرح آتش بس در سوریه از سوی سازمان ملل با حمایت آمریکا و روسیه!!) این عملیات را انتقام کشته های خود در درگیری با نیروهای ارتش سوریه عنوان کرده است.

فیلم/تونل بمبگذاری شده تروریستها در حلب

بدنبال انفجار این تونل، صدها تن از اعضای گروههای حرکت نورالدین زنکی و الجبهه الشامیه حملات وسیعی را برای سیطره بر دو محله "فامیلی هاوس و حی حمعیت الزهراء" آغاز کردند که با هوشیاری ارتش سوریه با شکست مواجه شد. در درگیری های به وقوع پیوسته 21 تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند. مشارکت و ائتلاف ارتش آزاد با القاعده در حالی است که امریکا، فرانسه، انگلیس و ترکیه این گروه را میانه رو معرفی کرده و طی سالهای اخیر دهها میلیارد دلار برای آموزش، تسلیح و اعزام آنها به جبهه های نبرد علیه دولت مرکزی سوریه صرف کرده اند. 

{$sepehr_media_1520421_400_300}

فیلم/تونل بمبگذاری شده تروریستها در حلب

فیلم/تونل بمبگذاری شده تروریستها در حلب

فیلم/تونل بمبگذاری شده تروریستها در حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس