کد خبر 568410
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

از زمان آغاز عملیات هوایی ارتش روسیه در سوریه، پایگاه هوایی "حمیمیم" واقع در استان لاذقیه این کشور به مقر اصلی فرماندهی و هدایت نظامیان روس و هماهنگی های نظامی با دولت این کشور تبدیل شده است.

گروه بین الملل مشرق- از زمان آغاز عملیات هوایی ارتش روسیه در سوریه، پایگاه هوایی "حمیمیم" واقع در استان لاذقیه این کشور به مقر اصلی فرماندهی و هدایت نظامیان روس و هماهنگی های نظامی با دولت این کشور تبدیل شده است.

حضور قدرتمند بالگردهای روسی در آسمان سوریه+عکس

بنابر این گزارش، از مهرماه سال گذشته تا کنون هواپیماهای نظامی مستقر در پایگاه حمیمیم لاذقیه هزاران سورتی پرواز بر علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در جبهه شمالی و شرقی سوریه انجام داده اند که طی آن تلفات و خسارات گسترده ای به سازمان رزم و تسلیحاتی آنها وراد آمده است. علی رغم اعلام دولت روسیه مبنی بر خروج بخش اعظم هواپیماهای مستقر در این فرودگاه، منابع نظامی از آمادگی کامل آن برای پشتیبانی از عملیات های نیروهای زمینی سوری در بخشهای مختلف این کشور خبر داده اند. دو ماه پیش 34 فروند بالگرد کاموف 52، میل 28 و میل 35 توسط یک کشتی باربری نظامی به سوریه منتقل و از آنها در عملیات نظامی در استانهای حمص و لاذقیه استفاده گسترده ای شده است.

حضور قدرتمند بالگردهای روسی در آسمان سوریه+عکس

حضور قدرتمند بالگردهای روسی در آسمان سوریه+عکس

حضور قدرتمند بالگردهای روسی در آسمان سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    بابد مراقب باشند که با دوش پرتاب نزننشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس