کد خبر 567838
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

واحد تبلیغات جنگی (اعلام الحربی) مقاومت اسلامی حزب الله تصاویر جدیدی از درگیری های دو منطقه حی جمعیت الزهراء و فامیلی هاوس واقع در حاشیه شمال غربی شهر حلب با تروریستهای القاعده و ارتش آزاد منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- واحد تبلیغات جنگی (اعلام الحربی) مقاومت اسلامی حزب الله تصاویر جدیدی از درگیری های دو منطقه حی جمعیت الزهراء و فامیلی هاوس واقع در حاشیه شمال غربی شهر حلب با تروریستهای القاعده و ارتش آزاد منتشر کرده است.

{$sepehr_media_1516983_400_300}

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها از صبح امروز با حمله دو هزار تن از تروریستهای چچنی و سعودی تبار عضو القاعده به مواضع نیروهای نظامی سوری و حزب الله در محله جمعیت الزهراء و فامیلی هاوس آغاز شده بود که با هوشیاری رزمندگان و حضور گسترده بمب افکنهای نیروی هوایی سوریه با شکست سنگین تروریستها همراه بوده است. آغاز گر حملات صبح امروز با انفجار یک تونل بمبگذاری شده در زیر یکی از مراکز استقرار نیروهای ارتش سوریه همراه بوده که به تخریب کامل ساختمان آن منجر شد. هنوز از تلفات وارده در این انفجار گزارشی منتشر نشده است. طی یک هفته گذشته دو حمله گروههای تروریستی تکفیری به محورهای شمالی (حمله به عفرین کردنشین با 83 کشته و صدها مجروح) و غربی (حی الراشدین با 10 کشته) با شکستهای پی در پی مواجه شده است. تروریستها اشتباهات تاکتیکی را موجب تلفات سنگین وارده عوان کرده اند.

فیلم/درگیری های حی الزهراء حلب به روایت حزب الله

(لحظه انفجار تونل بمبگذاری شده)

{$sepehr_media_1516991_400_300}

فیلم/درگیری های حی الزهراء حلب به روایت حزب الله

فیلم/درگیری های حی الزهراء حلب به روایت حزب الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس