کد خبر 566660
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۹

گلوله باران شدید محلات مسکونی تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه در بخش غربی شهر حلب از سوی تروریستهای تکفیری معتدل! در حالی وارد هفتمین روز خود شده است که سوالات بسیاری پیرامون منشا پرتاب گلوله های خمپاره و موشک مطرح می باشد.

گروه بین الملل مشرق- گلوله باران شدید محلات مسکونی تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه در بخش غربی شهر حلب از سوی تروریستهای تکفیری معتدل! در حالی وارد هفتمین روز خود شده است که سوالات بسیاری پیرامون منشا پرتاب گلوله های خمپاره و موشک مطرح می باشد.

{$sepehr_media_1512204_400_300}

خبرگزاری عرب زبان "المصدر" به تصاویر مستندی از چگونگی شلیک خمپاره و موشک از محلات تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری میانه روی! ارتش آزاد در شهر حلب دست یافته که آن را به دو زبان عربی و زیر نویس انگلیسی در فضای مجازی منتشر کرده است. در این ویدئو فرمانده بخش موشکی گروه ارتش آزاد به عامل شلیک موشک با صراحت هر چه تمام تر دستور شلیک موشک و خمپاره به "محلات مسکونی و غیر نظامیان تحت سیطره دولت سوریه را صادر می کند و موشک بارانها آغاز می شود. در ادامه نیز دوربین خبرگزاری روسی "آنا" به محلات مورد اصابت قرار گرفته رفته و از نزدیک با آثار موشکبارانها و افراد آسیب دیده مصاحبه مفصلی صورت می دهد.

{$sepehr_media_1512205_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس