نخست وزیر رژیم صهیونیستی در داووس گفت که این رژیم بعد از توافق هسته ای ایران نیاز به کمک های نظامی بیشتری دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو تاکید کرد: توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ که منجر به لغو تحریم ها علیه ایران به عنوان دشمن اسراییل در منطقه شد، باعث بالا رفتن هزینه های تل آویو در جهت حفظ برتری نظامی اش می شود.

وی مدعی شد: روانه شدن پول های نقد به ایران این امکان را به تهران خواهد داد از گروه های مسلح به ویژه حزب الله لبنان که به نیابت از این کشور می جنگند، حمایت بیشتری کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه عنوان کرد: مقاومت در برابر تجاوز مستمر ایران در منطقه که می تواند بعد از لغو تحریم های اقتصادی افزایش یابد، ضروری است.

وی ادامه داد: بهترین راه برای توقف تجاوز ایران در وهله اول حمایت از متحدان آمریکاست.

نتانیاهو تصریح کرد: ما از کمک های بیشتر سخن می گوییم، به خاطر داشته باشید که ارزش این کمک ها طی ده سال گذشته با مبالغ هنگفتی که ایران به دست خواهد آورد، قابل مقایسه نیست.

نتانیاهو در حالی توافق هسته ای ایران با کشورهای قدرتمند را اشتباه تاریخی خواند که رژیم صهیونیستی صدها کلاهک هسته ای در اختیار دارد.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی در حال رایزنی با آمریکا در مورد دریافت کمک های نظامی جدید برای ۱۰ سال آینده است، تل آویو تمایل دارد کمک های نظامی واشنگتن که در حال حاضر به ۳.۱ میلیادر می رسد، افزایش یابد.

این مبلغ شامل هزینه های آمریکا در پروژه های رژیم صهیونیستی از جمله سامانه دفاع موشکی موسوم به گنبد آهنین نمی شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخلوق خدا ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ومکرو مکرالله والله خیر الماکرین وباز خدامیفرماید تامن نخو.اهم تو نمی توانی بخواهی اندکی صبر کن تا هلاکشان کنیم قران کریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس