وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته سه صهیونیستی که در تیراندازی دو هفته قبل در تل‌آویو کشته شدند، را «قربانی تروریسم» معرفی کند.

 به گزارش مشرق، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته سه صهیونیستی که در تیراندازی دو هفته قبل در تل‌آویو کشته شده‌اند، را «قربانی تروریسم» معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، حدود دو هفته قبل بود که «نشات ملحم» با تیراندازی به یک رستوران باعث کشته شدن دو اسرائیلی شد و سپس به سمت یک راننده تاکسی شلیک کرد و او را نیز به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، معرفی این سه اسرائیلی به عنوان «قربانی تروریسم» برای خانواده‌های آنها مزایایی در بر خواهد داشت. گفته شده، بعد از کشته شدن «ملحم» پلیس رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد این سه صهیونیست «قربانی تروریسم» نام بگیرند.

پلیس اسرائیل توانست بعد از یک هفته جست‌وجو «نشات ملحم» را پیدا کند. از این رو، نظامیان صهیونیستی بر این باورند افرادی به او یاری رسانده‌اند تا او بتواند برای یک هفته از دست پلیس بگریزد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از کشته شدن «نشات ملحم» از پلیس اسرائیل قدردانی کرد و سپس خطاب به اعراب اراضی اشغالی گفت: «هر کسی بخواهد اسرائیلی‌ها را به قتل برساند بداند که دیر یا زود ما به آنها دسترسی پیدا می‌کنیم؛ چه در داخل اسرائیل باشند یا خارج آن باشند. ما به آنها و کسانی که به آنها کمک کرده‌اند، دسترسی پیدا خواهیم کرد».

به نظر می‌رسد در واکنش به چنین تهدیداتی بود که «یعکوف پری» رئیس سابق شین‌بت اظهار داشت باید میان تروریست‌ها و شهروندان عرب تمایز قائل شد و نباید کار یک نفر را به همه ساکنان عرب اراضی اشغالی نسبت داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    اقارو ...خودش مادر تروريسمه
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    اقارو ...خودش مادر تروريسمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس