کد خبر 518635
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

وزیر سابق امور خارجه رژیم صهیونیستی از رئیس کمیسیون امور خارجه و امنیت کنست اسرائیل خواست برای بررسی احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین جلسه فوری تشکیل دهد.

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زیپی لیونی، وزیر سابق امور خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد که بحث احتمال فروپاشی و انحلال تشکیلات رام‌الله طی چند ماه اخیر داغ شده است و این موضوع در کابینه امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد که باید احتمال فروپاشی تشکیلات رام‌الله را در کمیسیون امور خارجه امنیت کنست مورد بررسی قرار داد زیرا این امر پیامدهای خطرناکی دربردارد.

مقامات رژیم اشغالگر قدس نسبت به احتمال انحلال تشکیلات خودگردان به شدت هراسان و نگران هستند.

پیش از این، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در جریان نشست کابینه امنیتی این رژیم تاکید کرد که تل‌آویو باید خود را برای فروپاشی احتمالی تشکیلات خودگردان فلسطین آماده کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه "هاآرتص"، بنیامین نتانیاهو در جریان جلسه روز یکشنبه کابینه امنیتی خاطرنشان کرده است که تا هر جایی که ممکن است باید جلوی فروپاشی تشکیلات خودگردان را گرفت، اما در عین حال، رژیم صهیونیستی باید خود را برای مرحله فروپاشی احتمالی این تشکیلات آماده کند.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس