بدنبال وقوع حملات خونین شب گذشته تروریستهای تکفیری به اهدافی در شهر پاریس پایتخت فرانسه، گروههای تروریستی تکفیری میانه روی فعال در سوریه به ابراز خوشحالی پرداختند.

گروه بین الملل مشرق- بدنبال وقوع حملات خونین شب گذشته تروریستهای تکفیری به اهدافی در شهر پاریس پایتخت فرانسه، گروههای تروریستی تکفیری میانه روی فعال در سوریه به ابراز خوشحالی پرداختند. بنابر این گزارش، فعالان رسانه ای وابسته به ائتلاف "جیش الفتح" به رهبری گروه تروریستی تکفیری بین المللی "القاعده" (جبهه النصره) و مشارکت گروههای ارتش آزاد، جند الاقصی، احرارالشام و ... با انتشار پیامهای تبریک و تهنیت به امت اسلامی! حمله وحشیانه تروریستهای مسلح به مردم غیر نظامی را مورد تایید و تمجید قرار دادند.

خوشحالی معارضان میانه روی سوریه از حملات پاریس+تصویر

پیامهای مشابهی نیز از سوی سایر فعالان رسانه ای ائتلاف جیش الفتح (القاعده) منتشر شده که بیانگر نوع تفکرات آنها نسبت به کشتار بی گناهان می باشد. لازم به ذکر است که گروههای تشکیل دهنده این ائتلاف طی سالهای اخیر بصورت مستقیم از سوی کشورهای فرانسه، آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، قطر، اردن و ترکیه مورد حمایت مالی، سیاسی، تسلیحاتی و ... بوده اند. این کشورها گروههای مذکور را میانه رو خطاب کرده و بر ادامه حمایتهای نظامی از آنها تاکید کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس