گروه تروریستی "جیش الفتح" در سوریه، با طرح ادعاهایی بس گزاف، از بازگشت خود به انجام عملیات‌های تروریستی خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از "العربیه"؛ گروه تروریستی "جیش الفتح" با صدور بیانیه‌ای تحت عنوان "بشری للأمة الإسامیة"(بشارت باد امت اسلامی را) و طرح ادعاهایی بس گزاف، از بازگشت خود به انجام عملیات‌های تروریستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

قال تعالی: «ومن یعصم بالله فقد هُدی إلی صراط مستقیم»(خدای تعالی می فرماید: هرکه به خداوند تمسک جوید، به راه راست هدایت یافته است.)

بدینوسیله، "جیش الفتح" به فضل الهی(!) بازگشت خود به روند جهادی اش در سرزمین شام را پس از گذران وقفه ای که با آن مواجه شد، اعلام می دارد و این بازگشت، شکر خدا قدرتمندانه خواهد بود.

"جیش الفتح" با اعلام این بشارت، با خدای خود در پایبندی به انجام وظایف و رسالتش تجدید میثاق می کند و با استعانت از خدای متعال، به فتوحات خویش ادامه خواهد داد تا سرزمین شام را آزاد و به دور از طرح های دموکراتیک و لائیکی بیگانگان، قوانین الهی را بر آن حاکم کند.

خدای تعالی با قدرت بی منتهایش، باطل و سربازان آن، از شیاطین و روس‌ها گرفته تا ایرانی ها و مسیحیان گناهکار را درهم می‌کوبد(!)؛ خون خانواده های ما به هدر نخواهد رفت و انتقام آبروی زنانمان که هتک حرمتش شده‌اند را می گیریم؛ سرزمین شام به گورستانی برای طمع ‌ورزی‌های دشمنانمان تبدیل خواهد شد و باور ما در یاری خدا متزلزل نخواهد شد.

از خدا می‌خواهیم که به ما لیاقت یاری و فضل خود را عطا فرماید و ما را در این مسیر موفق و مؤید بدارد؛ چراکه تنها او براین امر قادر است.

و آخر دعوانا، أن الحمدلله رب العالیمن


اعلام آمادگی جیش‌الفتح برای ازسرگیری عملیات‌های تروریستی
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    فکر میکردم مظلوم تر از اسلام نداریم ولی مثل اینکه هست: خدای تبارک و تعالی جدا ظلم به خداست که این گوساله‌های آدم کش، خودشون رو منادی شرع الهی بدانند
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    جیش الجاهلون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس