درحالیکه افکار عمومی جهان متوجه حملات خونین داعش به شهروندان غیرنظامی شهر پاریس متمرکز شده، برگ جدیدی از حمایتهای دولت فرانسه از گروههای تروریستی تکفیری در سوریه به نمایش درآمده است.

گروه بین الملل مشرق- درحالیکه افکار عمومی جهان متوجه حملات خونین داعش به شهروندان غیرنظامی شهر پاریس متمرکز شده، برگ جدیدی از حمایتهای دولت فرانسه از گروههای تروریستی تکفیری در سوریه به نمایش درآمده است. بنابر این گزارش، طی سالهای گذشته اخبار متعددی از نقش دولتهای اروپایی همچون انگلیس و فرانسه و آمریکا از گروهای تروریستی تکفیری فعال در سوریه منتشر می شد.

ضد تانک فرانسوی در دستان تروریستها در سوریه+تصاویر

این حمایتها در قالب مالی، نظامی و آموزش عناصر این گروهها در خاک کشورهای همسایه سوریه مانند اردن و ترکیه و اعزام و ارسال تروریست و تسلیحات و مایحتاح گروههای تکفیری به داخل سوریه انجام می گرفت. پس از وقوع حملات شدید تروریستی به اهدافی در شهر پاریس، افکار عمومی از خود می پرسند که منشا تسلیح و آموزش و تجهیز تروریستها کجاست؟این حجم سلاح و مهمات در اختیار گروههایی همچون القاعده و داعش با چه منبع مالی و از چه طریقی خریداری و در اختیار آنها گذاشته می شود.

ضد تانک فرانسوی در دستان تروریستها در سوریه+تصاویر

در همین راستا منابع رسانه ای داعش تصاویری از دستگیری عناصر گروه رقیب خود در منطقه مرزی استانهای دمشق و درعا منتشر کرده اند که در این تصاویر موشک ضدزره پیشرفته "آپیلاس" ساخت و اهدایی دولت فرانسه به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه به نمایش در آمده است. این موشک از سال گذشته از سوی فرانسه در قالب تسلیحات اهدایی به گروههای تروریستی تکفیری به اصطلاح میانه رو!  قرار گرفته و در نبردهای اشغال بخشهای وسیعی از استانهای درعا و قنیطره علیه واحدهای نظامی ارتش سوریه مرود استفاده قرار گرفته بود.

ضد تانک فرانسوی در دستان تروریستها در سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    اون وقت بغضی از همشهریان تهرانی رفتن کنار سفارت فرانسه شمع زوشن کردن برای قربانیان حادثه اخیر پاریس ولی این همه سوری و عراقی ب خاک و خون کشیده شد هیچکی یادش نبود یه شمع روشن کنه.
  • سروش ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    خودکرده را تدبیر نیست یک مشت بی گناه به جرم داشتن سیاستمدارانی جنایتگار و گناهکار کشته شدند و خونشان به هدر رفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس