در پی وقوع حملات خونین به اهدافی در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (بازوی غیر رسمی القاعده در سوریه) پیام تبریکی خطاب به رهبر القاعده صادر کرد!

گروه بین الملل مشرق- در پی وقوع حملات خونین به اهدافی در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (بازوی غیر رسمی القاعده در سوریه) پیام تبریکی خطاب به رهبر القاعده صادر کرد!

تبریک حملات خونین پاریش از سوی فرمانده ارشد احرارالشام+تصاویر

بنابر این گزارش، روز گذشته "شیخ ابوراتب امیر گروه تروریستی تکفیری احرارالشام با صدور بیانیه ای حملات پاریس را امری مبارک و در راستای چشاندن آتش جهنم به کفار (مردم فرانسه) عنوان کرده و پیام تبریکی خطاب به "الظواهری" رهبر القاعده منتشر کرد. در پی این پیام تبریک و تهنیت، موجی از محکومیتها علیه گروه احرارالشام که بعنوان بازوی رسمی شبکه تروریستی بین المللی در سوریه فعالیت دارد، به راه افتاد. 

تبریک حملات خونین پاریش از سوی فرمانده ارشد احرارالشام+تصاویر

در پی افزایش موج محکومیتها، روابط عمومی این گروه تروریستی با انتشار بیانیه ای در ابتدا اظهارات ابوراتب را کذب و دروغپردازیهای رسانه های مغرض عنوان کرده اما در ادامه با پذیرش تلویحی پیام تبریک و تهنیت وی بخاطر کشتار مردم پاریس توسط تروریستهای وحشی داعشی، آن را اظهاراتی شخصی و نه موضعگیری رسمی این گروه عنوان کرده است! این درحالی است که  برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه، انگلیس و کشورهای منطقه حامی تروریسم مانند ترکیه، عربستان و قطر در تبلیغات خود ارتش آزاد و احرارالشام را بعنوان گروههای معارضه میانه روی دولت سوریه! معرفی کرده و طی سالهای اخیر هزاران تن سلاح و مهمات و میلیونها دلار پول در اختیار فرماندهان و اعضای آن قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    میانه رو های سوریه اینا هستند
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    میانه رو نیستند!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    خیلی میانه رو هستن:)))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس