همزمان با گسترش عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در استانهای حلب، حمص، حماه، لاذقیه و درعا، که با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است، تروریستهای تکفیری اقدام به تاسیس ائتلافی جدید در استان حلب کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در استانهای حلب، حمص، حماه، لاذقیه و درعا، که با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است، تروریستهای تکفیری اقدام به تاسیس ائتلافی جدید در استان حلب کرده اند.

ائتلاف جدید تروریستها در سوریه+تصاویر

بنابر تصاویر منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی این گروه، ائتلاف مذکور با مشارکت گروههای پراکنده و کوچک زیرمجموعه گروه تروریست تکفیری "ارتش آزاد و یگانهایی از کردهای سوری (وای پ.گ) تشکیل شده و مدعی است که قصد دارد در استانهای حلب و ادلب علیه نیروهای گروه رقیبشان یعنی داعش و همچنین نیروهای ارت شو بسیج مردمی سوریه دست به عملیات نظامی بزنند.

ائتلاف جدید تروریستها در سوریه+تصاویر

صرف نظر از قدرت محدود و عدم مقبولیت این ائتلاف جدید، توانایی آنها در اجرای عملیات نظامی در استان های ادلب و حلب منوط به هماهنگی آنها با گروههای زیرمجموعه "القاعده" می باشد. چرا که این گروهها در حال حاضر دارای بیشترین قدرت نظامی در مناطق یاد شده می باشند. امری که بسیار سخت و غیر محتمل بنظر می رسد. چرا که القاعده طی ماههای اخیر درگیریهای خونینی را با اکراد سوری ساکن در محله شیخ مقصود شهر حلب بر سر کنترل ورود و خروج محموله های تسلیحات و تدارکاتی به محلات تحت سیطره خود داشته و بصورت رسمی آنها را "ملحد و کافر و واجب القتل" اعلام کرده است.

ائتلاف جدید تروریستها در سوریه+تصاویر

ائتلاف جدید تروریستها در سوریه+تصاویر

{$sepehr_media_1247812_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    خخخ برو بابا چارتا مفنگی جمع کردن
  • سید جواد ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    مثل یک فیلم کمدی می ماند. دختران بی حجاب کُرد، هم رزم تکفیریها!
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    کردها بهتر است خود را ازاین ائتلاف دور نگه دارند وگرنه بی جهت کشته خواهند شد به نفع آنها خواهد بود که به ارتش سوریه بپیوندند ویا بی طرف باقی بمانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس