کد خبر 496377
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

منابع رسانه ای وابسته به گروه تروریستی تکفیری "القاعده (جبهه النصره)" دقایقی پیش خبر ترور "ابوعلی البریدی ملقب به خال" را منتشر کردند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای وابسته به گروه تروریستی تکفیری "القاعده (جبهه النصره)" دقایقی پیش خبر ترور "ابوعلی البریدی ملقب به خال" را منتشر کردند. بنابر این گزارش، یکی از اعضای گروه القاعده با نام مستعار "ابوعائشه المحجه" با نفوذ به محل تشکیل جلسات گروه تروریستی تکفیری "لواء شهداء یرموک" که اخیرا با داعش بیعت کرده است شده و حاضران را به گلوله بسته و در نهایت کمربند انتحاری همراه خود را منفجر کرده است.

هلاکت فرمانده داعش در جنوب سوریه+تصاویر

اختلافات میان گروه شهدا یرموک و ائتلافی متشکل از گروههای تروریستی تکفیری "ارتش آزاد، القاعده (جبهه النصره)، احرارالشام، جیش الاسلام و .." در پی بیعت گروه نخستین با داعش در چند ماه پیش شعله ور شده و بدنبال آن نیروهای دو طرف با یکدیگر بشدت درگیر شده و تلفات و خسارات شدیدی به سامزان رزم و تسلیحات آنها وارد آمده است. کانون اصلی درگیریها در مناطق غربی استان درعا و شرق استان قنیطره قرار داشته و دو طرف یکدیگر را به خروج از دین متهم و تکفیر کرده بودند.

هلاکت فرمانده داعش در جنوب سوریه+تصاویر

هلاکت فرمانده گروه شهدا یرموک ضربه جبران ناپذیری به تشکیلات داعش در استانهای جنوبی سوریه وارد آورده و طی روزهای آینده شاهد واکنشهای خونین این گروه به قتل یکی از رهبران ارشد آن خواهیم بود. طی هفته های گذشته گروهی از فرماندهان گروههای رقیب داعش توسط افراد ناشناس به دو شیوه نصب بمب در منزل و خودرو و شلیک گلوله با اسلحه مجهز به صدا خفه کن ترور شده و به هلاکت رسیده بودند که داعش متهم ردیف اول این حملات معرفی شده بود.

هلاکت فرمانده داعش در جنوب سوریه+تصاویر


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    یارو حاضران را به گلوله بسته و بعد خودشو منفجر کرده لابد اونهارو فرستاده جهنم وبعد گفته خودم هم برم بهشت .
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    عجب خر تو خری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس