کد خبر 478591
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

همزمان با گسترش عملیات هوایی بمب افکنهای ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در بخشهای مختلف سوریه، رسانه های وابسته به تروریستها خبر هلاکت یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را در مناطق شمالی استان لاذقیه منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات هوایی بمب افکنهای ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در بخشهای مختلف سوریه، رسانه های وابسته به تروریستها خبر هلاکت یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد را در مناطق شمالی استان لاذقیه منتشر کرده اند.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در لاذقیه+تصاویر

بنابر این گزارش، روز گذشته در اثر حمله هوایی دقیق بمب افکنهای روسی به مقر گروه تروریستی تکفیری "الفرقه الاولی الساحلی" وابسته به ارتش آزاد، ابورشاد الترکمانی فرمانده یکی از گردانهای رزمی این گروه به هلاکت رسیده است. وی از سربازان جداشده از ارتش سوریه در پی آغاز بحران تروریستی تکفیری در این کشور بوده است. لازم به ذکر است که با گذشت بیش از 7 روز از آغاز عملیات نظامی ارتش روسیه علیه مواضع تروریستها در سوریه، تلفات و خسارات بسیار سنگینی به سازمان رزم و تسلیحات سنین آنها وارد آمده است.

هلاکت فرمانده ارشد تروریستها در لاذقیه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    به درك واصل شد
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    تمام کشورهای بدبخت و با درگیری داخلی بر سر قدرت باید از یک قدرت نظامی بزرگتر درخواست کنند که از انها حمایت کند تا فروپاشی و نابود و تجزیه نشوند مثل عراق و افغانستان و یمن.
  • saiedeses ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    بره جهنم به سلامت
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    خداوند نابودت کنه پوتین واوباما و تمام دیکتاتورهای جهان که مسلمانان را شهید می کنید.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس