کد خبر 471959
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

به گزارش منابع رسمی سوریه، گروه تروریستی تکفیری "حزب ترکستان شرقی چین" نقش پررنگی در نبردهای جبهه شمالی این کشور ایفا می کند.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش منابع رسمی سوریه، گروه تروریستی تکفیری "حزب ترکستان شرقی چین" نقش پررنگی در نبردهای جبهه شمالی این کشور ایفا می کند. این گروه تکفیری که از اقلیت قومی "اویغور" تشکیل شده است، از ابتدای بحران در سوریه از سوی سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه "میت" آموزش دیده و تسلیح شده و تحت پس از بیعت با گروه تروریستی تکفیری بین المللی "القاعده" وارد استانهای حلب و ادلب در شمال سوریه شده اند.

کودکان تروریست چینی در سوریه+تصاویر

از مهمترین عملیاتهای تروریست های جدایی طلب چینی در سوریه میتوان به عملیات اشغال ادلب، محاصره شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا، نبل و الزهراء در حلب و اشغال فرودگاه نظامی ابوالظهور در غرب ادلب می باشد. طبق برآوردهای نظامی سازمان امنیت ترکیه حدود 1500 نفر از تروریستهای چینی را پس از طی دوره های آموزشی ویژه بصورت گردشی در محورهای مختلف عملیاتی حلب و ادلب بکار گرفته است.

کودکان تروریست چینی در سوریه+تصاویر

روز گذشته یکی از پایگاههای رسانه ای القاعده با انتشار تصاویری از فعالیتهای یگان ویژه کودکان حزب تروریستی ترکستان شرقی پرده برداشته است. در این تصاویر دهها کودک خردسال چینی در حال آموزش های نظامی و عقیدتی نشان داده می شوند.

کودکان تروریست چینی در سوریه+تصاویر

کودکان تروریست چینی در سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    اینا نماز می خوانند
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    چه جوری داعش لعنتی از احساسات مذهبی مردم بی خبر سوء استفاده میکند؟ این بچه ها فکر می کنند دارند به دین خدمت می کنند شستشوی مغزی می شند مرگ بر داعش و حامیانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس