گروه تروریستی تکفیری داعش یک تاجر سوری ساکن شهرک "وادی بردی" واقع در حاشیه شهر دمشق را به اتهام همکاری با دولت سوریه با شلیک گلوله اعدام کرد.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش ساعتی پیش یک تاجر سوری ساکن شهرک "وادی بردی" واقع در حاشیه شهر دمشق را به اتهام "همکاری با دولت سوریه از طریق تشکیل کمیته های مردمی مبارزه با داعش" با شلیک گلوله اعدام کرد. بنابر این گزارش، نیروهای داعش سه روز پیش قربانی نگون بخت خود را از مقابل منزلش در شهر وادی بردی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده بودند.

اعدام تاجر سوری توسط داعش+تصاویر

شهرک وادی بردی یکی از کانونهای حضور گروههای تروریستی تکفیری مانند داعش، القاعده، ارتش آزاد و ... می باشد. طی دو ماه اخیر و به دنبال عملیات وسیع نظامی رزمندگان ارتش و حزب الله برای پاکسازی زبدانی نام این شهرک مجددا بر سر زبانها افتاده است. تروریستهای مستقر در وادی بردی در انتقام از عملیات ارتش سوریه اقدام به تخریب مسیر انتقال آب شرب شهر دمشق که از سرچشمه های رودخانه بردی به داخل پایتخت سوریه منتقل می شد کرده بودند.

اعدام تاجر سوری توسط داعش+تصاویر

همچنین چندین عملیات هجومی علیه واحدهای ارتش و دفاع وطنی (بومیان منطقه القلمون) صورت گرفت که با واکنش شدید و کوبنده نظامیان سوریه و بمباران شدید مواضع تروریستهای مستقر در این شهرک مواجه گردید. لازم به ذکر است که وادی بردی یکی از مناطق تحت اجرای طرح آشتی ملی (المصالحه الوطنی) بوده است. اما تروریستهای مستقر در آن هربار به بهانه ای مفاد آتش بس را زیر پا می گذارند.

اعدام تاجر سوری توسط داعش+تصاویر

به همین دلیل طی هفته های اخیر و همزمان با پایان عملیات نظامی ارتش و دفاع وطنی سوریه و حزب الله در زبدانی نام وادی بردی به همزاه شهرکهای مضایا و بقین در صدر اهداف عملیات جدید نظامیان سوری و مقاومت اسلامی لبنان برای پاکسازی از حضور تروریستها مطرح شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    خدا رحمتش کنه اصلا محل سگی به جلادش نگذاشت وبه شهادت رسید روحش شاد
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مث یه مرد به شهادت رسیده.قاتلشو به سگ هم حساب نکرده که نگاش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس