انتشار تصاویر جنایت یک نوجوان 19 ساله سعودی عضو داعش که پسرعموی سرباز خود را در بیابانهای حاشیه محل سکونتش تیرباران کرد موجی از واکنشها را در جامعه عربستان به دنبال داشته است.

گروه بین الملل مشرق- انتشار تصاویر جنایت یک نوجوان 19 ساله سعودی عضو داعش که پسرعموی سرباز خود را در بیابانهای حاشیه محل سکونتش تیرباران کرد موجی از واکنشها را در جامعه عربستان به دنبال داشته است. در این تصاویر "سعد راضی عیاش العنزی" نوجوان 19 ساله سعودی با همدستی برادر 20 ساله اش عبدالعزیز، پسرعموی 21 ساله خود با نام "فاید العنزی" را به حیله ای به صحرای حاشیه شهر حائل در شمال غرب عربستان برده و پس از بستن دست و پاهای قربانی، وی را در مقابل دوربین به رگبار گلوله می بندد.

داعشی سعودی پسرعمویش را تیرباران کرد!+فیلم و عکس

بنابر تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، این جنایت چند روز پیش به وقوع پیوسته و قاتل در فیلم منتشره پیش از ارتکاب جنایت با ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی تکفیری داعش بیعت کرده است. در ادامه این تصاویر قاتل با اشاره به پسرعمویش، وی را سرباز طاغوت خطاب کرده و بدون توجه به خواهشهای قربانی وی را به قتل می رساند. 



لازم به ذکر است که چند ماه پیش ابوبکر بغدادی رهبر داعش با انتشار یک فایل صوتی در اینترنت از طرفدارانش در عربستان سعودی خواست تا بستگانشان را که در نیروهای امنیتیو نظامی این کشور شاغل هستند بکشند. گفته می شود شب گذشته نیروهای امنیتی سعودی قاتل و همدستش را در منزلشان در شهر حائل دستگیر و به زندان منتقل کرده اند. صدها نفر از ساکنین محل زندگی قاتلین در هنام دستگیری با سردادن شعارهایی علیه آنها و گروه داعش خواستار اشد مجازات برای نامبردگان شده اند.



پیش از این نیز یک جوان 17 ساله سعودی ساکن ریاض دایی خود را که افسر پلیس این شهر بود در مقابل منزلش به گلوله بسته و پس از آن در تبادل آتش با نیروهای امنیتی در یک پست بازرسی در خارج از این شهر به هلاکت رسید. حوادثی از این دست ثمره دهها سال رواج تفکر منحط وهابیت در سیستم آموزشی کشور عربستان سعودی بوده است. هزاران نفر از اتباع عربستان سعودی هم اکنون در صفوف گروههای القاعده، داعش و ... در سراسر دنیا به ارتکاب جنایات تروریستی مشغول هستند. از 19 هواپیما ربای عامل حادثه 11 سپتامبر نیز 18 نفر تبعه سعودی بوده اند.

داعشی سعودی پسرعمویش را تیرباران کرد!+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 0
    معاذ الله خدایا این سعودیها چه حیوانات خون آشامی هستند؟خدایا این وهابیها چه حیواناتی هستند که برادر به برادر پسرعمو به پسر عمو رحم نمیکنن و همدیگر رو اینطور اعدام میکنن از دیدن صحنه لحظه تیرباران قلبم به درد امد کار خوبی کردید لحظه اخر رو نشان ندادید واللاه حیوانات درنده افضل از سعودیها هستند دقیقا درست نوشتید این نتیجه سالها ترویج وهابیت هست روی دوم وهابیت بهائیت هست که ان نیز روح وطن پرستی و ترحم و انسانیت رو در اعضاش می کشت هبخاطر همین هم بهائی ها هرجا که هستن منشا جاسوسی و خباثت هستن بهائیت و وهابیت روی دیگر صهیونیزم هستن
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    ای آل سعود شرم بر شما و بر اسرائیلتان باد
  • ناشناس ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    بااینکه چشم دیدن سعودیهاراندارم امابادیدن این فیلم خیلی ناراحت شدم خدایامسلمانهارااز دست این قوم کافریعنی وهابیهانجات بده
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    مزد صادراتتون همینه جانم بخورید
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    اعتقاد به کتاب خدا بدون اهل بیت ع یعنی همین
  • محمدkh ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    ساده هستید شما اول با این کاراشون پیش دستی کردن داعش رو از خودشون دور کردن دوم عوامل سست عنصر که در عربستان هستند شناسای میکنن از کجا معلوم شاید با ابوبکر قراری گذاشتن که کشور خوبشون رو طرفداراشون تشکیل بدن نه طرفدارای ابوبکر. میبینید که کمپ زد ایرانی طرفدار شاه سعود پرطرفداراست .
  • علوی ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    فقط باید گفت احمق ها!
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    نعم
  • ایران ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    چرا غیر قابل انتشاره پیامهام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ارش ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    با اینکه سعودی بود ولی ناراحت شدم ادم از مرگ همنوع خودش خوشحال نمیشه حتی دشمن خودش شیطان فرزندان ادم رو به جان هم انداخته این وسط هم یه عده ای شدن سرباز شیطان بنزین روی اتیش میریزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس