فعالان رسانه ای شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در سوریه با انتشار تصاویری از به غنیمت گرفتن کلیه تسلیحات پیشرفته اهدایی دولت آمریکا به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد سوریه در مناطق شمالی استانهای حلب و ادلب سوریه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- فعالان رسانه ای شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در سوریه با انتشار تصاویری از به غنیمت گرفتن کلیه تسلیحات پیشرفته اهدایی دولت آمریکا به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد سوریه در مناطق شمالی استانهای حلب و ادلب سوریه خبر داده اند.

تسلیحات پیشرفته آمریکایی در دست القاعده سوریه+تصاویر

بنابر این گزارش، تسلیحات مذکور شامل انواع تفنگهای تک تیرانداز ام 14، نارنجک انداز، مسلسلهای سنگین براونینگ، خمپاره اندازها و توپخانه سنگین از جمله محموله تسلیحاتی دولت آمریکا برای تجهیز تروریستهای تکفیری به اصطلاح "میانه رو" همچون ارتش آزاد سوریه بوده که در حملات اخیر القاعده (جبهه النصره) به مقر "فرقه 30 مشاه (لشگر 30 پیاده) ارتش آزاد به غنیمت این گروه درآمده است.

تسلیحات پیشرفته آمریکایی در دست القاعده سوریه+تصاویر

این در حالی است که پیشتر کارشناسان حوزه تحولات سوریه هدف اصلی دولت آمریکا از ارسال تسلیحات پیشرفته به سوریه وتحویل آنها به گروهی همچون ارتش آزاد که در میان گروههای فعال در این کشور مانند داعش و القاعده از قدرت و برد نظامی کمتری برخوردار است را انتقال این تسلیحات به القاعده و داعش ارزیابی می کنند. هنوز از واکنش دولت آمریکا و اروپا که مبدا ارسال تسلیحات برای ارتش آزاد بوده اند گزارشی منتشر نشده است.

تسلیحات پیشرفته آمریکایی در دست القاعده سوریه+تصاویر

تسلیحات پیشرفته آمریکایی در دست القاعده سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    اسم این اسنایپر چیه آیا ام 110 ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس