کد خبر 472990
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

منابع سوری از ارتکاب جنایت جدید از سوی تروریست ها در حومه شمالی قنیطره که طی آن یک کودک و سالخورده کشته شدند خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری سوریه(سانا) نوشت: منابع سوری اعلام کردند: تروریست ها در حومه شمالی قنیطره مرتکب جنایت شدند.آنها با یورش به منزلی در مزارع الامل در حومه شمالی قنیطره به سوی اعضای این خانواده شلیک کردند و سه نفر را کشتند که در میان آنها یک کودک هفت ساله و جد 70 ساله ای دیده می شود.

در حومه قنیطره گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره حضور دارند که از رژیم صهیونیستی کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی دریافت می کنند و صهیونیست ها زخمی شدگان آنها را درمان می کند.

گلوله باران کفریا والفوعه از سوی تروریست ها

منابع سوری بیان کردند: تروریست های وابسته به جیش الفتح شهرک های کفریا و الفوعه در حومه شمالی ادلب را هدف قرار دادند.این منابع افزودند: براثر گلوله باران این دو شهرک از سوی تروریست ها زیان ها و خساراتی به منازل و دارایی ها وارد شد.

این حملات از شهرک طعوم که در 10 کیلومتری شرق ادلب واقع شده است صورت گرفت.تروریست ها جیش الفتح به همراه جبهه النصره، جند الاقصی، جیش السنه، فیلق الشام، اجناد الشام، فیلق الحق، حرکه احرار الشام وابسته به نظام وهابی آل سعود در این شهرک حضور دارند.

داعشی هایی که از عراق به سوریه فرار می کنند

همزمان برخی منابع از فرار داعشی ها از موصل به سوی سوریه خبر دادند و اعلام کردند: در میان فراریان ابوباسل السوری و ابوقحطان السوری ملاحظه می شود.

عملیات موفق هوایی علیه تروریست ها در حومه ادلب

منابع سوری اعلام کردند: جنگنده های ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست های جیش الفتح را در حومه ادلب به ویژه در فریکه و محمیل هدف قرار دادند و ضمن به هلاکت رساندن شماری از آنها ادوات و تجهیزات آنها را نیز منهدم کردند.

حملات خمپاره ای به مراکز تکفیری ها در حماه

در حماه واحدهایی از ارتش و نیروهای مسلح مراکز تروریست ها را هدف قرار دادند.به گفته منابع سوری، ارتش سوریه با خمپاره مراکز وابسته به گروه های مسلح را در روستای البحصه در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند.

انهدام مراکز تروریستها در حمص

در الرستن و دو روستای دیگر در حومه حمص، ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست ها را منهدم کرد.منابع سوری از شلیک موشک از سوی تروریست ها به نزدیکی مسجد بلال در کوی عکرمه و وارد شدن خسارات خبر دادند.

ضربات ارتش به تروریست ها در حومه دمشق

در حومه دمشق ارتش سوریه تجهیزات تروریست ها را هدف قرار داد.ارتش سوریه در مزارع زبدین در غوطه شرقی در حومه دمشق شماری از تروریست ها از جمله فهد شلش و زیاد البرغوث را به هلاکت رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس