کارگردان فیلم «رستاخیز» به دلایل انتخاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای رونمایی از این فیلم اشاره کرد.

 به گزارش مشرق، احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به دلیل انتخاب این نمایشگاه به عنوان محل رونمایی از فیلم خود، گفت: یکی از منابع مهم در فیلم رستاخیز خود کلام خداوند و مهم‌ترین منبع تحقیقی این فیلم آیات الهی بوده است بنابراین بهترین مکان برای رونمایی از این فیلم مذهبی نمایشگاه قرآن است چرا که با توجه به دلیل برخورداری از روح قرآنی قرابت زیادی با «رستاخیز» دارد.

وی به تقدس نمایشگاه قرآن و نزدیکی فعالیت‌های نمایشگاه با محتوای فیلم رستاخیز اشاره کرد و افزود: اکران فیلم رستاخیز برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با ایجاد هم‌افزایی قرآنی نقش مؤثری در استفاده کردن از فضای موجود در این نمایشگاه خواهد داشت.

 درویش با بیان اینکه برای شرکت در برنامه رونمایی از «رستاخیز» از افراد زیادی دعوت شده است، گفت: متولی اصلی برگزاری این مراسم حوزه اندیشه و هنر اسلامی است که پخش فیلم رستاخیز را هم به عهده دارد.

بر اساس این گزارش، در مراسم رونمایی از فیلم «رستاخیز»، داود فتحعلی بیگی پژوهشگر تعزیه و نمایش‌های آیینی و سنتی، کرمعلی شیرازی خوشنویس و راوی نهضت امام حسین (ع) درعرصه هنرهای تجسمی، محمدرضا سنگری نویسنده در حوزه ادبیات عاشورایی، حسین فدایی حسین نویسنده و کارگردان نمایش‌های عاشورایی در حوزه هنرهای نمایشی، شهرام اسدی و احمدرضا درویش کارگردان فیلم‌هایی با موضوع نهضت سید الشهدا (ع) مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش فارس، فیلم جنجالی «رستاخیز» که به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است امروز 22 تیرماه در سالن خلیج‌فارس باغ موزه دفاع مقدس برای نخستین‌بار اکران می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس