غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: پروانه نمایشی که برای «رستاخیز» صادر شده است، با مدت زمان ۱۲۷ دقیقه است. کسانی که نقدهای قدیم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند بهتر است کمی صبور باشند.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه امروز (22 تیر) شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی «دو دوست» ساخته محمد بانکی در گروه سینمایی کوروش بعد از فیلم «دوران عاشقی» ثبت شد.

فرجی همچنین در مورد مصوبات دیگر این شورا اضافه کرد: شورای صنفی نمایش در حال رایزنی با وزارت ارشاد و نیروی انتظامی است تا طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان برای سینماها تا پایان شهریور ماه ادامه داشته باشد. گرفتن این تصمیم به خاطر استقبالی که از این طرح شده و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاه است.

وی درباره اکران فیلم «نهنگ عنبر» توضیح داد: «نهنگ عنبر» فروش خوبی داشته است و سقف اکران فیلم در سرگروه ده هفته خواهد بود و در پایان ده هفته فیلم سینمایی «دوران عاشقی» جایگزین خواهد شد.

فرجی در مورد اعلام آمار فروش فیملهای روی پرده گفت: همانطور که گفتیم شورای صنفی نمایش مرجع رسمی اعلام آمار فروش فیلم‌ها است. شورا از هفته‌ی آینده، آمار کلی فروش فیلم‌ها در سینماهای تهران و شهرستان را اعلام می‌کند.

منتقدان «رستاخیز» برای دیدن نسخه جدید صبور باشند

مدیر پخش حوزه هنری در مورد حاشیه‌های اکران «رستاخیز» با تاکید بر اینکه اکران 24 تیرماه این فیلم همچنان پا برجاست گفت: پروانه نمایشی که برای «رستاخیز» صادر شده است، با مدت زمان 127 دقیقه است و فیلم برای اکران در سینماها آماده است. کسانی که نقدهای قدیم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند بهتر است کمی صبور باشند و با دیدن نسخه جدید نسبت به آن انتقاد کنند.

نسخه اولیه «رستاخیز» 210 دقیقه بود که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر اکران شد ولی در نسخه جدید برای نمایش در سینماها به مدت زمان 127 دقیقه، اصلاح شده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس