کد خبر 440802
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

سازندگان فیلم سینمایی «رستاخیز» در پی حواشی اخیر به وجود آمده پیرامون این فیلم اقدام به پاسخگویی برخی شبهات مطرح شده از طریق صفحه رسمی خود نموده‌اند.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» اعتراضاتی نسبت به این فیلم تحت عنوان تحریف تاریخ و یا هتک حرمت به ائمه معصومین انجام شده است که عوامل فیلم از طریق صفحه رسمی این فیلم در یکی از شبکه‌های اجتماعی به برخی سوالات و شبهات پاسخ داده‌اند.

در زیر سه پاسخ عوامل فیلم را در خصوص نشان دادن چهره حضرت علی اکبر(س)، ریختن خون حضرت علی‌اصغر(س) بر زمین و یا نشان دادن این حضرت در سن 5 سالگی، مکانی که حربن یزید ریاحی همراه با سپاهیانش پشت سر امام حسین (ع) اقامه نماز می‌کنند، متفاوت بودن نسخه اکران عمومی نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر و استفتائی از مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنید.

پاسخ سازندگان رستاخیز به برخی شبهات + عکسپاسخ سازندگان رستاخیز به برخی شبهات + عکسپاسخ سازندگان رستاخیز به برخی شبهات + عکسپاسخ سازندگان رستاخیز به برخی شبهات + عکسپاسخ سازندگان رستاخیز به برخی شبهات + عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    نمی دانم این چه مرضیه که از همان اول کار را درست انجام نمی دهند؟ چه اصراری به توهین و تحریف دارند؟ آنهم یک ایرانی با هزینه کشور خودمان؟ شبهات وارد شده کاملا بجاست و عوامل فیلم باید توبیخ شوند!
  • سلمانی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    نفس نمایش دادن ارزش یک چیز را کاهش می دهد ضمنا مجموعه سازندگان باید سنخیتی ولو ذهنی با مفاهیم مقدس داشته باشند هنر است که می تواند یک مفهوم را غیر مسقیم و لطیف نمایش دهد برای نمایش مفاهیم مقدس نیاز مستقیمی به نمایش چهره و صدای انوار اطهر نیست هنر لازم است و تعهد ...عمال شیطان هم که همه جا در کمین دشمنان قسم خورده شان هستند...
  • لطیف ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    آیاعوامل سازنده ی فیلم نمیدانستندعلی اصغرعلیه السلام درکربلاطفل شیرخوار بودندکه بعد ازاعتراض اصلاح کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس