کد خبر 435490
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

منابع امنیتی لبنانی از هلاکت مسئول امنیتی گروه تروریستی داعش بدست عناصر گروه تروریستی بین المللی القاعده (جبهه النصره) در منطقه القلمون خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید و گسترش عملیات نظامی بزرگ رزمندگان حزب الله و ارتش های سوریه و لبنان برای پاکسازی مناطق مرزی دو کشور سوریه و لبنان، منابع امنیتی لبنانی از افزایش اختلافات و درگیریهای داخلی میان دو گروه تروریستی القاعده (النصره) و داعش در القلمون خبر داده اند.

ترور مسئول امنیتی داعش بدست النصره در القلمون

در همین راستا روز گذشته مسئول امنیتی گروه تروریستی داعش بدست عناصر گروه تروریستی بین المللی القاعده (جبهه النصره) در منطقه مرزی میان دو کشور سوریه و لبنان موسوم به "القلمون" ترور و به هلاکت رسیده است. در تفاصیل این عملیات ترور گفته شد که عصر روز گذشته در جلسه ای که برای رفع اختلافات امنیتی میان دو گروه مذکور با حضور مسئولان امنیتی آنها برگزار شده بود، "ابوطلحه"مسئول امنیتی القاعده در القلمون پس از جر و بحث با "حسام طراد ملقب به ابوبکر القاری"مسئول امنیتی داعش وی را به ضرب دو گلوله از پای درآورده است.

ترور مسئول امنیتی داعش بدست النصره در القلمون

این گزارش می افزاید که علت درگیری اخیر دو گروه بر سر عواید مالی ناشی از آدم ربایی و دزدی و راهزنی از شهروندان سوری و لبنانی در مناطق مرزی دو کشور بوده است. پیش از این دو گروه بر سر مواردی همچون میزان بهره مندی از کمکهای تسلیحاتی، مالی و تدارکاتی حامیانشان بارها با یکدیگر وارد جنگهای خونینی شده بودند که به هلاکت و جراحت صدها نفر از دو طرف منجر شده بود.

ترور مسئول امنیتی داعش بدست النصره در القلمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    خدا رو شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس