کد خبر 436479
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

در حالیکه روز گذشته گروه جیش الاسلام اقدام به اعدام 13 تن از عناصر داعش کرده بود، زهران علوش فرمانده این گروه وابسته به ترکیه و عربستان سعودی صبح امروز فرمان عفو عمومی در غوطه شرقیه دمشق اعلام کرده است.

گروه بین الملل مشرق- در حالیکه روز گذشته گروه جیش الاسلام اقدام به اعدام 13 تن از عناصر داعش کرده بود، زهران علوش فرمانده این گروه وابسته به ترکیه و عربستان سعودی صبح امروز فرمان عفو عمومی در غوطه شرقیه دمشق اعلام کرده است. در همین رابطه رسانه های نزدیک به جیش الاسلام با انتشار لیستی از عفو 65 تن از اسرای گروههای رقیب خود از سوی رهبر این گروه خبر داده اند.

عفو عام زهران علوش در غوطه شرقی دمشق+تصاویر  

عفو عام زهران علوش در غوطه شرقی دمشق+تصاویر

افراد موجود در لیست همگی از عناصر گروه تروریستی "جیش الامه" زیرمجموعه گروه تکفیری "ارتش آزاد" هستند که در نبردهای چند ماه پیش به اسارت جیش الاسلام درآمده بودند. در این فرمان عفو، اسرای ارتش و دفاع وطنی سوریه، عناصر داعش، مرتکبین به فساد و فحشا و قتل مستثنی اعلام شده اند.

عفو عام زهران علوش در غوطه شرقی دمشق+تصاویر

عفو عام زهران علوش در غوطه شرقی دمشق+تصاویر

لازم به ذکر است که این فرمان، همزمان با اعدام وحشیانه 13 تن از اسرای داعش و بازگشت زهران علوش از سفر دو ماهه ترکیه به غوطه شرقی دمشق صورت میگیرد که طی آن فرمانده این گروه تروریستی وابسته به اخوان المسلمین سوریه با سران ترکیه ازجمله رییس سازمان اطلاعات این کشور و فرماندهان و رهبران گروههای تروریستی تکفیری زیرمجموعه القاعده و جبهه اسلامی دیدار کرده بود.

عفو عام زهران علوش در غوطه شرقی دمشق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    1 0
    حرومزادهاي مزدور !!!!!!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    1 0
    چرا همه اين جماعت تروريستي داعش و النصره و بوكوحرام و وهابي و ........... سني اند و شيعه اي در ميانشان پيدا نمي شود ؟! آيا جز اين نيست كه اهل باطل كساني جز پيروان سقيفه نيستند ؟!!!
  • akradin ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    ترکیه علوش را هم فروخت و برای دلجویی از روسیه جای سران تروریستها را لوداد وخوب کاری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس