کد خبر 475830
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

منابع اطلاعاتی لبنانی از قصد گروه تروریستی تکفیری داعش برای ربایش الکساندر زاسیکین سفیر روسیه در لبنان خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع اطلاعاتی لبنانی از قصد گروه تروریستی تکفیری داعش برای ربایش الکساندر زاسیکین سفیر روسیه در لبنان خبر داده اند. بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی لبنانی به اطلاع سفارت روسیه در این کشور رسانده اند تا بر اقدامات امنیتی جهت حفاظت از جان سفیر این کشور بیفزایند.

داعش بدنبال ربایش سفیر روسیه در لبنان

حسب اطلاعات منتشر شده در یکی از رسانه های لبنانی، طی هفته های اخیر گروهی از نیروهای داعش در بیروت بصورت ویژه بر روی طرح ترور و یا ربایش سفیر روسیه در لبنان مشغول کار هستند. بنابر این اطلاعات اولویت داعش بر ربایش وی قرار داشته اما در صورت عدم چنین امکانی حمله انتحاری به کاروان خودروهای وی در یکی از ترددهای روزانه اش در خیابانهای بیروت هدف بعدی داعش خواهد بود.

داعش بدنبال ربایش سفیر روسیه در لبنان

الکساندر زاسکین سفیر روسیه در لبنان در مدت سفارت در این کشور روابط بسیار عمیقی با جریانهای مختلف سیاسی لبنانی و به ویژه حزب الله و مخالفان اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی در این کشور ایجاد کرده و حضور فعالی نیز در رسانه ها و شبکه های تلویزیونی عرب زبان منطقه ای دارد. نقش پررنگ زاسکین در عرصه سیاسی لبنان و گسترش همکاریهای روسیه با حزب الله موجب عصبانیت عربستان سعودی و اسرائیل شده است.

داعش بدنبال ربایش سفیر روسیه در لبنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بسیار سفیر خوب و فعالی هست. میاد میشینه برنامه های رادیویی و تلویزیونی مصاحبه میکنه. به عربی مسلط هست و مواضع کشورش رو به خوبی دنبال میکنه. به امور سیاسی لبنان کاملا آشناست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس